حرف شمال

کد خبر: 720
وکیل قلابی توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر شد.

حرف شمال: حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مازندران در تشریح این خبر گفت: فردی که به دلیل مشکلات اداری و قضایی از یکی از ادارات اخراج شده است با سوء استفاده از موقعیت سابق و اطلاعات حقوقی و اداری همچنین ارتباطات دوستانه با همکاران، خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده بود .
 
وی ادامه داد: نامبرده با ظاهری آراسته در مجموعه های قضایی شهرستان های قائم شهر، بابل و آمل حاضر و با در اختیار گرفتن برگه های وکالت برخی وکلا نسبت به تنظیم قرارداد وکالت با آنها اقدام و ضمن تحصیل وجوهی به عنوان حق الوکاله و هزینه دادرسی از مردم اقدام به کلاهبرداری کرده است .
این مقام قضایی ادامه داد: شخص فوق الذکر در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی تعدادی از شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر معرفی و در حال حاضر با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برد .
جعفری با بیان اینکه نامبرده نسبت به اتهاماتی مانند قبول پرونده و پیگیری امور قضایی، دریافت هزینه دادرسی و حق الوکاله و حتی چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به عنوان وکیل اقرار کرده است، تصریح کرد: متهم تاکنون بیش از 130 میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده است .
وی خاطرنشان کرد: پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر مفتوح است و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین