حرف شمال

کد خبر: 714
فهرست اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده پایان ساعت اداری امروز به ستاد انتخابات مازندران اعلام می شود.

حرف شمال: نوروز احسانی دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: کار بررسی شکایت نامزدهای رد صلاحیت شده بر اساس تقویم انتخاباتی امروز به پایان می رسد.
وی افزود: فهرست اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده پایان ساعت اداری امروز به ستاد انتخابات مازندران اعلام می شود.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نتیجه بررسی شکایت از فرمانداری ها به کاندیداهای شاکی اعلام می شود، گفت : نظر اعلام شده نتیجه بررسی هیات عالی نظارت برای کاندیداهای شورای شهرها و هیات نظارت شهرستان ها برای کاندیداهای روستاها است.
نوروز احسانی زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: این انتخابات جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
 
یونسی رييس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اينكه همه شرايط و امكانات در استان برای برگزاری انتخاباتی شكوهمند فراهم است و مجریان انتخابات آماده برگزاری این رویداد مهم سیاسی در مازندران هستند، گفت: بيش از 50 هزار نفر برای برگزاری انتخابات 29 ارديبهشت در مازندران سازماندهی شده است.
وی با بيان اينكه انتخابات در 8 شهر مازندران به صورت تمام الكترونيكی برگزار می شود، گفت: كاربران دستگاه ها، آموزش های لازم را در اين راستا ديدند و مانور آموزشی استفاده از اين دستگاه ها در شهرهای ياد شده با حضور مردم برگزار شد.يونسی تعداد شعب دریافت رای در این استان برای انتخابات شوراها و رئیس جمهوری را 8 هزار و 639 شعبه اعلام کرد./مازندشورا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین