حرف شمال

کد خبر: 713
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:
اشتغال از بحث‌های استراتژیک کشور است و تنظیم سند اشتغال استان به عنوان سیاست‌گذاری کلان باید سرلوحه فعالیت‌های دستگاه‌های این حوزه برای تحقق اشتغال‌زایی باشد؛ که در همین راستا امسال ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا و کارآفرین به بانوان استان اعطا می شود.

حرف شمال: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در سال جاری 16 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی در میان بانوان کارآفرین مازندرانی توزیع می شود.

مریم جمشیدی؛ درباره توزیع عادلانه فرصت ها در بحث اشتغالزایی اظهار کرد: اشتغال از بحث‌های استراتژیک کشور است و تنظیم سند اشتغال استان به عنوان سیاست‌گذاری کلان باید سرلوحه فعالیت‌های دستگاه‌های این حوزه برای تحقق اشتغال‌زایی باشد.

وی افزود: امسال ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا و کارآفرین به بانوان استان اعطا می شود.

  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: با تفاهم نامه مشترک معاونت امور زنان و خانواده و صندوق کارآفرینی امید کشور، با هدف اشتغال پایدار، تقویت جوامع محلی و کاهش بیکاری زنان و در راستای اثر بخشی بیشتر محقق می شود.

جمشیدی گفت: این صندوق با هماهنگی معاونت امور زنان ریاست جمهوری و دفاتر امور زنان استانداری‌ها، اقدام به اعطای تسهیلات به تعدادی از زنان کارآفرین و اشتغالزای واجدالشرایط در سطح استان‌ها کرده است.

وی سهم اداره کل امور بانوان و خانواده استان مازندران را مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: این‌مهم  طی سه دوره تا پایان آذر ماه به واجدین شرایط اعطا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: تسهیلات اشتغالزایی  زنان کارآفرین با موضوع «توزیع عادلانه فرصت‌ها، منابع و امکانات میان زنان مستعد و توانمند با اولویت فعالیت‌های شبکه ای آن خصوصاً در مناطق و نواحی کمتر برخوردار، روستایی و عشایری» داده می شود.

جمشیدی با تاکید بر بهره‌مندی عادلانه آحاد مردم از فرصت‌های اشتغال، خاطرنشان کرد: پرداختن به صنایع بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های کلان نباید مانع از توجه به بحث بنگاه‌های زودبازده، صنایع کوچک و مشاغل خانگی شود.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته جلسات بررسی مسائل و هماهنگی بین مدیر کل امور بانوان استانداری و رییس صندوق کارافرینی امید استان انجام شده و این سهم به نسبت معین بین شهرستان‌ها توزیع می شود./ایسنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین