حرف شمال

کد خبر: 703
نمایش «شماعی زاده» به نویسندگی و کارگردانی رضا بهاروند در تئاتر باران روی صحنه می‌رود

حرف شمال: بهاروند که در آخرین اجرای خود نمایش «وقت ناهار» را در سال ٩٤ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد، پس از دو سال نمایش «شماعی زاده» را که نویسندگی آن را هم به عهده دارد روی صحنه می برد.
 رضا بهاروند که در کارنامه خود تندیس کارگردانی از سی و دومین جشنواره بین المللی فجر را دارد، برگزیده و برنده دو جایزه از هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی است و اردیبهشت ماه در تئاتر باران جدیدترین اثرش را روی صحنه می‌برد.
بازیگران (به ترتیب ورود) در این نمایش عبارتند از علی شادمان، باران وقارکاشانی، شیدا خلیق، احمد کاوری، تینو صالحی، فرانک کلانتر، سالار کریمخانی، مهدی زندیه.
نمایش «شماعی زاده» که سعید حسنلو طراحی صحنه آن را برعهده دارد از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری در تماشاخانه باران روی صحنه می رود.
  محمدعلی شادمان؛ معروف به "علی شادمان"  متولد 1375 ، کرد تبار و اهل ایلام است.علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر،آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن،به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ، ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۱ نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان ایران شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال ۱۳۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین