حرف شمال

کد خبر: 690
در حالی که امروز برخی مشتریان از هک شدن حساب‌های بانک ملت خبر دادند، مسئولان و مدیران بانک ملت ، چنین ادعایی را کذب اعلام و گفته اند اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت اتفاق افتاده و به زودی حل می‌شود!

حرف شمال: در حالی امروز برخی مشتریان از هک شدن حساب‌های بانک ملت و خالی شدن حساب‌هایی با ارقام چندین میلیونی خبر دادند که این بانک اعلام کرده است هیچ هکی صورت نگرفته و موضوع به اختلالاتی در سرویس حواله اینترنتی آن مربوط بوده است.
ساعاتی پیش چندین تن از مشتریان بانک ملت طی برقراری تماس با رسانه ها و خبرنگاران اعلام کردند که مبالغ قابل توجهی از حساب آنها نزد بانک ملت برداشت و کسر شده که بعد از مراجعه به شعبات این بانک به آنها گفته شد که حساب آنها هک و بایستی از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند؛ و پس از شکایت به پلیس فتا و مسدود کردن حساب بانکی در دادسرای جرایم اینترنتی حضور یافتند که متوجه شدند به جزء آنها ، تعداد بسیاری دیگر از مشتریان این بانک هم با این مشکل مواجه شده اند!

این در حالی است که مسئولان و مدیران بانک ملت ، چنین ادعایی را کذب اعلام نموده اند و توضیح داده اند که اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت اتفاق افتاده و به زودی حل می‌شود!

همچنین اعلام شد که صبح امروز اختلالات رخ داده در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت شناسایی و اقدامات لازم توسط کارشناسان فنی این بانک انجام شده است. در عین حال که سامانه‌های دیگر  این بانک از جمله همراه بانک و حواله‌های داخل شعب فعال است.
روابط عمومی بانک ملت هم تایید کرد که به دلیل بروز یک مشکل فنی و نرم‌افزاری، امروز از حساب تعداد محدودی از مشتریان این بانک، ارقامی بین  ۱۱۰، ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان کسر شده است، اما اطمینان داد که جای نگرانی برای مشتریان نیست و تا ساعاتی دیگر این پول به صورت کامل، به حساب افراد باز می‌گردد.
لازم به توضیح است برخی از رسانه ها که با تماس صاحبان حساب هایی که وجوه میلیونی از آنها کسر شده بود ، اقدام به انتشار خبر "هک شدن بانک ملت" نموده بودند، لحظاتی پیش خبر مورد اشاره را از خروجی سایت خود حذف کرده اند!
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین