حرف شمال

کد خبر: 681
استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس جمهور در استان افتتاح می شود.

حرف شمال: ربیع فلاح جلودار ظهر پنجشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در محل سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار کرد: در سال گذشته در بحث تحقق شعار سال ۹۵ در مازندران اقدامات شایسته ای  صورت گرفته است که موجب شد هم در حوزه عملکردی و هم آمار ستاد مقاومتی رتبه های اول تا چهارم را کسب کردیم.

وی افزود:در بخش اقتصاد مقاومتی ۵۴پروژه استانی تعریف شده و در عین حال در برش استانی صد در صد موفق بودیم.

استاندار مازندران با بیان در سال ۹۵۵هزار و ۲۰۰طرح و پروژه نیمه کاره استان به اتمام و بهره برداری رسید، گفت: برای شهرداری ها هم در سال جاری ۱۰۵میلیارد تومان اعتبار گرفتیم البته برای با وجود آنکه کلان شهری در مازندران نداریم بایستی برای کلان شهر شدن یک شهر هم شده کمک کنیم.

فلاح جلودار، درباره عملیاتی شدن مصوبات دولت در بخش خسارت به باغداران مازندران، گفت: مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار آماده پرداخت به باغداران است در حالی که ۳۰میلیارد تومان را در سال ۹۵پرداخت کردیم، البته در مصوبه بیمه هم ۲۰ میلیارد تومان مربوط به بیمه کیوی پرداخت که در اجرای مابقی نیاز به افزایش ظرفیت بیمه ای داریم.

وی، در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از ۴۳درصد جمعیت ما روستا نشین هستند ادامه داد: استقبال بیش از سه درصد از مسافران از روستاهای مازندران نشان از وجود زیرساخت های مطلوب بومگردی روستاهای استان است و اینکه توجه نظام هم  پس از انقلاب معطوف به روستاها بوده است.

رئیس شورای اداری استان مازندران، در بخش دیگر به سفر ریاست جمهوری در روز سه شنبه هفته آتی  به مازندران اشاره کرد و گفت:ما در این سفر۲هزارو ۱۰۰میلیارد تومان پروژه افتتاح می کنیم و ۹۰۰میلیارد تومان هم در بحث عملیات اجرایی پروژه ها است.

فلاح جلودار، افزود: در سفر رییس جمهوری از غرب تا شرق مازندران ۳هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی، به همکاری بانک های استان در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: وضعیت استان در این بخش مطلوب بوده و در عین حال ۵۱هزار شغل هم در سال ۹۵در استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی در طی چند سال پس از انقلاب خیرکننده بوده است،افزود:اتفاقات عظیمی پس از انقلاب افتاده که در مجموع وضعیت مازندران در بین استانهای دیگر مطلوب بوده است هرچند مشکلات و کاستی ها وجود دارد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین