حرف شمال

کد خبر: 665
مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی و یادواره سرداران و رزمندگان شهید با محوریت شهدای مدافع حرم خان طومان در 17 فروردین ماه با حضور مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان و شهرستان برگزار خواهد شد

حرف شمال: فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی و یادواره سرداران و رزمندگان شهید با محوریت شهدای مدافع حرم خان طومان در 17 فروردین ماه خبر و داد و گفت: این مراسم به دلیل تقارن با 18 فروردین ماه که به نام روز شهرستان نکا نامیده شده است برگزار می شود.   
سید ابراهیم شریفی توضیح داد: با توجه به در نظر گرفته شدن برگزاری یادواره سرداران و رزمندگان شهید و همچنین شهدای مدافع حرم نکا با محوریت شهدای خان طومان در فروردین ماه، این دو برنامه در 17 فروردین به صورت مشترک برگزار می شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام ادیب یزدی  است و با حضور گسترده مردم همچون سال گذشته در مصلای نماز جمعه شهرستان نکا راس ساعت 15 برگزار می‌شود.

شریفی با بیان اینکه سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان و سردار شهید طوسی نشان می‌دهد خط شهادت بیش از 30 سال ادامه یافته است، اظهار کرد: کودکانی که روزگاری رزمندگان دفاع مقدس را بدرقه می‌کردند و در تشییع پیکر آنان حضور داشتند امروز خود لباس رزم پوشیده‌اند و شربت شهادت الی‌الله را می‌نوشند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ یاد، نام و ایثار گری آنان وظیفه همه کسانی است که خود را مدیون راه ایثار شهادت می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا از تمامی مردم استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان و شهرستان برگزار خواهد شد و در این راستا برخی از نهادها همچون شهرداری نکا همکاری خوبی با ستاد برگزاری مراسم داشته‌اند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین