حرف شمال

کد خبر: 661
تیم تحریریه حرف شمال برای تمامی كانديداهای شورای شهر در شهرستان های نوشهر، چالوس و كلاردشت فرصتی يكسان قائل شده و در قالبی خاص به معرفی تمامی آنان بصورت #رايگان خواهد پرداخت.

حرف شمال: كمتر از دو ماه به  انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده؛ به همين مناسبت گروه رسانه ای حرف شمال  با بهره گیری از دو کانال تلگرامی پر مخاطب رویداد نوشهر و رویداد چالوس ؛ بنا به درخواست های متعدد كانديداهای شورای شهر ، تصميم گرفت از ظرفيت رسانه ای خود كه شما مخاطبان به آن داده ايد، در راه يك انتخاب درست استفاده نمايد.
بنابراين تیم تحریریه حرف شمال برای تمامی كانديداهای شورای شهر در شهرستان های نوشهر، چالوس و كلاردشت فرصتی يكسان قائل شده و در قالبی خاص به معرفی تمامی آنان بصورت رايگان خواهد پرداخت.
لذا از كانديداهای محترم دعوت ميشود با ارسال عكس،نام شهر و سوابق كاری خود به نشانی تلگرامی حرف شمال  و يا تلگرام رویداد نوشهر و رویداد چالوس از اين فرصت مغتنم استفاده نمايند.
بديهی است افرادی كه زودتر نسبت به ارسال صحيح موارد بالا اقدام كنند در اولويت خواهند بود؛ همچنين شايان ذكر است اين موضوع فقط شامل يك انتشار مطلب در سایت و تلگرام ٤٨ ساعته بصورت رايگان می باشد.
برای استفاده از مدل های متنوع تبليغات از ذكر خبر در سايت و هفته نامه، عكاسی، طراحی پوستر و عكسنوشت، ساخت كليپ های تبليغاتی، چاپ ويژه نامه در هفته نامه، طراحی وبسايت و... كه در اين گروه رسانه ای بطور حرفه ای انجام ميشود با ما تماس بگيريد.

وبسايت ما:

كانال ما در تلگرام:

"کانال رویداد نوشهر"

"کانال رویداد چالوس"

تماس با ما:
ارتباط با ادمین:
@ruidad_chalus
@harfeshomal_admin

شماره تماس:
09124841600
01152256394

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین