حرف شمال

کد خبر: 654
پرونده ای که بدون شک پای برخی"شورانشینان" این شهر از غرب مازندران را هم به پرونده های تخلف های مالی و زمین خواری " باز خواهد کرد؛ و اشخاصی خارج از مجموعه شهرداری و شورای شهر را هم درگیر می کند!!

حرف شمال: در چند روز اخیر مبحث های مختلفی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درباره قطعه زمین نوجومی در یکی از شهرهای غرب استان مازندران منتشر شده است؛ بعضی بر افشاگری نصفه و نیمه پافشاری داشتند و برخی هم با تمام قوا بر حمایت از اعضای شورای شهر مورد اشاره اصرار ورزیدند؛ در این بین نه متوجه شدیم که چرا افشاگران بعد از اندکی مطالب خود را پاک و حذف نمودند و  سکوت پیشه داشتند!! و نه فهمیدیم که  چرا حامیان ، اینگونه به "پِت پِت" افتادند و دست و پای خود را گم نموده اند و پای هر چیز و هر مسئله بی ربطی را به میان آورده اند؛ اما از آنجاییکه تمامی اسناد و مدارک تخلف بزرگ این "زمین نوجومی" در اختیارمان قرار دارد بر این شدیم تا  با انتشار آنها سوت پایان این بازی را بزنیم!!
قطعه زمین 212 متری که طبق مجوز شماره  701 در جهت توسعه و تعریض یک خیابان ، با صورت جلسه از صاحب فقیدش دریافت و سپس در جایگزین آن قطعه زمینی به متراژ 510/5 متر به وی واگذار و  حتی  در زمان حیاتش به شخص دیگری هم فروخته شد و تمامی اسناد این نقل و انتقال موجود است؛ حال برخی با نفوذ در پرونده  ، طوری وانمود نمودند که زمین مذکور را از شهرداری طلب دارند!!
پرونده ای که بدون شک  پای برخی"شورانشینان" این شهر از غرب مازندران را هم به پرونده های تخلف های مالی و زمین خواری " باز خواهد کرد؛ و اشخاصی  خارج از مجموعه شهرداری و شورای شهر را هم درگیر می کند. گرچه برخی در فکر تهاتر هستند و بعضی در حال ماله کشی ؛ ولی آنچه مهمه ، اینست که چگونه کسانیکه قرار است بر رفتار دیگران نظارت داشته باشند خود پیش قدم تخلف میشوند!
و چرا و به چه دلیل عده ای به میدان آمده اند و  اینگونه  سر از پا نمیشناسند و درحال حمایت از کسانی هستند که درصورت انتشار اسناد و مدارک  برای همیشه از صحنه سیاسی و اجتماعی و شهری این دیار رخت بر خواهند بست؟!
اسناد زیادی وجود دارد که نشان می دهد برخی از این اعضا خود بواسطه جایگاهشان در شورای شهر، اعمال نفوذهای عجیبی در جهت منافع شخصی انجام داده اند که رانت حاصل از این اعمال نفوذها از معنای واقعی «زمین نجومی» پرده برداری می کند که به زودی جزئیات، اسناد و مدارک؛ و صحت و سقم این پرونده از طریق پایگاه خبری حرف شمال منتشر می شود.
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین