حرف شمال

کد خبر: 605
فرمانده انتظامی مازندران:
فرمانده انتظامی مازندران از کشف پنج میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان نور و دستگیری متهم به قاچاق کالا خبر داد.

حرف شمال: سردار سید محمود میرفیضی  اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق و شناسایی و کنترل افراد فعال در زمینه قاچاق، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق لوازم آرایشی در شهرسنان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا به نام "اکبر–ک" را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد در داخل یک ساختمان نیمه کاره و به صورت پوشش در امر تهیه وتوزیع لوازم آرایشی قاچاق فعالیت دارد.

سردار میرفیضی، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه با بازرسی از ساختمان نیمه کاره مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: در این ارتباط متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد./مهر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین