حرف شمال

کد خبر: 510
مشکلات جسمی، ادامه درمان و همچنین تحصیل ، باعث استعفای شهردار نوشهر شد

اختصاصی حرف شمال: فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر به کار خود پایان داد و استعفای خود را ظهر امروز به صحن شورا تقدیم کرد.

شعله مصطفی پور ؛ رئیس شورای شهر نوشهر در گفتگو با خبرنگار حرف شمال با تایید این خبر گفت: شهردار نوشهر استعفا خود را ساعتی پیش تقدیم شورا کرد و با هفت امضا این استعفا از سوی شورا پذیرفته شد. وی افزود: با توجه به استعفای شیخ الاسلامی شهردار سابق نوشهر با تصمیم اعضای شورا، مهدی هرج پور معاون شهردار بعنوان سرپرست شهرداری نوشهر منصوب شد.

 

فرهاد شیخ الاسلامی ؛ شهردار نوشهر استعفا داد!

 

 
 
جزییات استعفای شهردار نوشهر

فرهاد شیخ الاسلامی شهردار مستعفی نوشهر در گفتگوی اختصاصی با حرف شمال ، مشکلات جسمی، ادامه درمان و همچنین ادامه تحصیل را دلیل استعفایش اعلام کرد. وی افزود: در طول مدت خدمت ، از تعامل سازنده اعضای شورای شهر و همچنین شکیبایی و همراهی تک تک شهروندان نوشهر سپاسگزارم و از همه مردم، حلالیت می طلبم و قصور ما را به بزرگواری خودشان بر ما ببخشایند.

 



شیخ الاسلامی  یادآور شد: در طی این سه سال و اندی، شهر نوشهر با همراهی شهروندان و اعضای شورا و مسوولین مسیر توسعه مطلوبی را طی کرده و در ادامه مسیر هم برای مهندس هرج پور سرپرست جدید شهرداری آرزوی توفیق روزافزون را مسالت دارم.

شیخ الاسلامی از سال ۹۲ سکان شهرداری نوشهر را در دست گرفته بود.


 




نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین