حرف شمال

کد خبر: 509
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:
اهالی رسانه می توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات و ثبت نام در سامانه الکترونیک ضمن عضویت ، از امکان شرکت در انتخابات هیات مدیره بهره مند گردند

حرف شمال : مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: فقط آن دسته از اعضای خانه مطبوعات قادر هستند در انتخابات الکترونیکی شرکت کنند که در سامانه خانه نام نویسی کرده باشند.

حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران درباره انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات اظهار کرد: اعضای خانه  مطبوعات می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir  نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند تا بتوانند در انتخابات، شرکت کنند.

شرکت در انتخابات خانه مطبوعات منوط به ثبت نام در سامانه  است

 


وی با بیان اینکه کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده اند هم می توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارائه درخواست عضویت  اقدام، کنند، افزود: خانه مطبوعات استان آماده هرگونه پاسخگویی برای رفع مشکلات احتمالی در حین ثبت نام در سامانه است.
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ثبت نام در این سایت جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در سراسر کشور به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد الزامی است و متقاضیان  نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سایت مذکور اقدام کنند.
مرتضوی تصریح کرد:  كساني كه قصد کاندیداتوری در هيأت مديره خانه مطبوعات دارند بايد حداكثر تا يك هفته قبل از انتخابات، به عضويت خانه درآمده باشند ضمن اینکه فقط كساني مي توانند در انتخابات رأي دهند كه عضويت آنها تا ٤٨ ساعت مانده به انتخابات، تاييد شده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در مازندران، خاطرنشان کرد: اگرچه برگزاری نمایشگاه مطبوعات با نقص هایی همراه بود اما برخی از اصحاب رسانه و مدیران مسئول هم با حضور نیافتن در غرفه رسانه خود و استفاده از کارمند معمولی نشریه در غرفه نمایشگاه، بر این نقص ها افزودند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه انتظار داشتیم نمایشگاه مطبوعات توسط اهالی رسانه و به ویژه مدیران مسئول روزنامه ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد، ادامه داد: ضمن تشکر و قدردانی از حضور گرم خبرنگاران در این نمایشگاه اما برخی نواقص هم به خود دست اندرکاران نشریات برمی گردد و نمی توانیم یک سویه درباره برگزاری نمایشگاه قضاوت کرده و همه قصور را بر گردن ارشاد و یا خانه مطبوعات بیندازیم.
مرتضوی با اشاره به اینکه امیدواریم در نمایشگاه های بعدی شاهد حضور پررنگ تر اصحاب رسانه و دست اندرکاران مطبوعات باشیم، گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال هم در گستره وسیعی از شرق تا غرب مازندران برگزار شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.
وی  از همراهی صمیمانه و تلاشهای جاودانی مدیر کل و زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برگزاری باشکوه نمایشگاه مطبوعات قدردانی کرد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین