حرف شمال

کد خبر: 502
فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری ۱۱ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریالی و رفع تصرف ۴ هزار و ۲۱۷ مترمربع از اراضی ملی از چنگ دو زمین خوار در شهرستان "کلاردشت" خبر داد.

حرف شمال- سید محمود میرفیضی افزود: در اجرای طرح های مقابله با زمین خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ زمین خواران، پیگیری این موضوع به فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه استان ابلاغ شد.

 

دستگیری زمین خوار ۱۱ میلیاردی در بهشت مازندران

 

 
فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در اجرای این طرح و در پی تصرف 4 هزار و 217 مترمربع از اراضی ملی و جنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی "رودبارك" و "اجابیت " شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این  شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین های تصرف شده از ید زمین خواران به منطقه اعزام شدند.

میرفیضی، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی اراضی تصرف شده از چنگ زمین خواران خلع ید و به منابع ملی بازگردانده شد.

میرفیضی ارزش ریالی اراضی آزاد شده از چنگ این دو زمین خوار را جمعا بالغ بر 11میلیارد و 525 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند/ایسنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین