حرف شمال

کد خبر: 494
فرماندار چالوس ساخت یک مرکز تصویربرداری پزشکی با هزینه شخصی را متقبل شد.

فرماندار چالوس ساخت یک مرکز تصویربرداری پزشکی با هزینه شخصی را متقبل شد.

حرف شمال- کلنگ ساخت مركز تصويربرداری پزشکی مدرن شامل سی تی اسكن، راديولوژی و سونوگرافی با حضور مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان مسولان شهرستان چالوس بر زمین زده شد.

این مرکز که تنها مرکز تصويربرداری پزشکی مدرن در غرب مازندران است در زمینی به مساحت 600 متر مربع در 2 طبقه و با هزینه 6 میلیارد ریالی ساخته می شود.

محمد ناصر زندی فرماندار چالوس بعنوان خیر، این مرکز را خواهد ساخت که با نام فرزند وی شادروان دکتر محمد صادق زندی افتتاح می شود و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بعد از ساخت نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد کرد.

فرماندار چالوس در مراسم آغاز ساخت این مرکز پزشکی گفت: این اقدام هیچ ارتباطی به جایگاه مدیریتی من ندارد و از همینجا از همه خیران چالوسی درخواست دارم در حوزه بهداشت و درمان ورود پیدا کنند.

زندی بیان داشت: اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازهای شهرستان در بخش های مختلف مخصوصا حوزه پزشکی جوابگو نیست و نیاز است خیرین کمک کنند تا شاهد ارتقای حوزه بهداشت و درمان در چالوس باشیم.

وی افزود: در چالوس مراکز بهداشتی و درمانی زیادی دارد اما در بخش هایی نیاز است اقدامات مطلوب تری اتفاق بیافتد.

زندی با بیان اینکه یکی از نیازهای شهرستان چالوس ساخت مرکز تخصصی قلب و عروق است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان قول مساعدی برای اجرای این طرح دادند که امیدواریم خیرین هم در این بخش ورود کنند.

خورشیدی مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار گفت: بهسازی و استاندارد سازی فضاهای بیمارستان های تامین اجتماعی در استان آغاز و بودجه آن به استان ابلاغ شد.

وی گفت: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بیمارستانهای تامین چالوس اختصاص یافت تا بهسازی شود و به صورت هتلینگ تبدیل شود که طبق برنامه تا پایان فرودین 96 به بهسازی آنها به اتمام برسد.

خورشیدی افزود: در اتاق های جدید بیمارستان که بهسازی می شوند همه امکانات رفاهی شامل تلویزیون،یخچال و سرویس بهداشتی مستقل ایجاد می شود و در کل ساختمان نیز فضاسازی و معماری خوبی دیده شد./خبرنگاران


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین