حرف شمال

کد خبر: 483
آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت جهت تکمیل اطلاعات به ادارات آموزش و پرورش مازندران مراجعه کنند.

به گزارش حرف شمال به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با صدور اطلاعیه ای از معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خواست جهت تکمیل اطلاعات به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در نظر دارد؛ برای تکمیل بانک اطلاعاتی مشمولین قانون اصلاح تبصره (10) ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب 28/6/95 مجلس شورای اسلامی و بخشنامه شماره  15/710-12/8/95 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، نسبت به جمع آوری آمار اقدام کند؛ از این رو گروه های زیر جهت تکمیل فرم، حداکثر تا تاریخ 23/8/95 به ادارات شهرستانها و مناطق مراجعه کنند:

1.تمامی نیروهای خرید خدمات آموزشی که تا  قبل از سال 91 با مدرک تحصیلی  دانشگاهی که از طریق شرکت های خرید خدمات آموزشی با آموزش وپرورش  همکاری داشته اند.

2.مربیان پیش دبستانی با مدارک دانشگاهی  که در  یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی و یا کلاس های پیش دبستانی ضمیمه ی مدارس دولتی از سال 79 تا قبل از سال 91 اشتغال به کار داشته اند.

3. افرادی که از سال 79 تا قبل از سال  91 به صورت حق التدریس با آموزش وپرورش  همکاری داشته اند.

4. آموزشیاران نهضت سواد آموزی که با  مدرک دانشگاهی از سال 79 تا قبل از سال92 به عنوان آموزشیار اشتغال داشته اند


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین