حرف شمال

کد خبر: 452
قاتل پسر 5 ساله کلاردشتی به جرمش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلاردشت گفت: متهم به قتل پسر بچه 5 ساله کلاردشتی در زندان به جرمش اعتراف کرد.
به گزارش حرف شمال، سرهنگ سیدعبدالله منتظری گفت: بر اساس تحقیقات ابتدایی ، پرستار مادر بزرگ کودک پنج ساله (بردیا حاتمی) به همراه چهار مظنون به قتل این کودک بازداشت شده بودند که پس از بازجویی های مختلف تخصصی پلیس چهار نفر با قراروثیقه از زندان آزاد شدند.
بردیا حاتمی کودک پنج ساله اهالی منطقه رودبارک کلاردشت عصر چهارشنبه نهم تیرماه گذشته مفقود و پیکر بی جانش فردای آن روز در نزدیکی رودخانه سردآبرود منطقه رودبارک کلاردشت داخل یک کیسه پیدا شد.
 

اعتراف زن قاتل به قتل پسر 5 ساله کلاردشتی/ بازسازی صحنه قتل توسط قاتل

 

فرمانده انتظامی کلاردشت تصریح کرد: این زن 40 ساله در زندان به جرم قتل اعتراف کرد.
وی با اشاره به ادامه بررسی پرونده این قتل گفت : برای تحقیقات بیشتر مراحل بازسازی صحنه قتل در دستور کار قرار دارد و با مشخص شدن جزئیات بیشتر این قتل در آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.
سرهنگ منتظری در خصوص شایعات انگیزه قتل این کودک در فضای مجاری گفت : انگیزه قتل بر خلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی حسادت نبوده و بدلیل فشار عصبی و با توجه به این که این زن علاوه بر مصرف قرص اعصاب و روان دارای بیماری دیابت نیز هست می تواند، باشد.
شهرستان گردشگرپذیر کلاردشت با برخورداری از 19 روستا و دستکم 17 هزار نفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت متغیر در غرب مازندران واقع است/ايرنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین