حرف شمال

کد خبر: 435
همزمان با هفته دولت؛
همزمان با هفته دولت و با همت و تلاش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ، 80 طرح در قالب طرح های اصلاحی و عمرانی برق به بهره برداری می رسد.

به گزارش حرف شمال، كيوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و با همت و تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ، 80 طرح در قالب طرح های اصلاحی و عمرانی برق به بهره برداری می رسد.
 

80 طرح در شرکت توزیع برق غرب مازندران به بهره برداری می رسد

 


وی با اشاره به طرح های قابل افتتاح شرکت در این هفته، تصریح کرد: برقرسانی به روستاهای بی برق منطقه یکی از اولویت های شرکت در قالب برنامه های توسعه روستایی است که طرح برقرسانی به روستای لیه در منطقه تنکابن به عنوان یکی از این طرح ها با پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی همکارانم محقق شد. 
فرح زاد با اشاره به اعتبار اختصاص یافته در این پروژه ها خاطر نشان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد و 796 میلیون ریال از محل منابع داخلی، استانی و ملی به بهره داری می رسد.
به گزارش حرف شمال و بنقل از سايت روابط عمومي شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، فرح زاد ادامه داد: رینگ کلوده و تشبندان، تأمین برق چاه های کشاورزی، رفع ضعف ولتاژ، نصب ترانس، مرمت و بهسازی، تقویت و اصلاح شبکه و روشنایی معابر، فاز اول احداث فیدر از پست دانیال بسمت در یاگوشه، از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شرکت در این هفته می باشد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین