حرف شمال

کد خبر: 430
بالاخره صدای مدیر ارشد استان هم در آمد!
برخی مدیران در ادارات مختلف مرکز و شهرستانهای این استان، مخالف و حتی منتقد سیاست های دولت تدبیر و امید بوده و بعضا در امور کارشکنی می کنند.

حرف شمال_ وی با طبیعی ارزیابی کردن اختلاف فکری و سیاسی بین افراد حتی در فضای اداری؛ بیان کرد: در عین حال رفتار این گونه مدیران نسبت به دولت و مردم متعهدانه نیست و تغییر و برکناری آنها به عنوان موانع به ثمر نشستن برنامه های دولت نباید منجر به دلخوری و گلایه مندی شود.
خط و نشان استاندار برای مدیران دولتی مخالف دولت!
 استاندار گلستان گفت: برخی مدیران در ادارات مختلف مرکز و شهرستانهای این استان، مخالف و حتی منتقد سیاست های دولت تدبیر و امید بوده و بعضا در امور کارشکنی می کنند.
 حسن صادقلو روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار کرد: این افراد در نقش اپوزیسیون (مخالف) به جای کمک به اجرای سیاست های دولت، کارشکنی می کنند که البته بدون هیچ چشم پوشی با آنان برخورد متناسب اداری می شود.

وی با طبیعی ارزیابی کردن اختلاف فکری و سیاسی بین افراد حتی در فضای اداری؛ بیان کرد: در عین حال رفتار این گونه مدیران نسبت به دولت و مردم متعهدانه نیست و تغییر و برکناری آنها به عنوان موانع به ثمر نشستن برنامه های دولت نباید منجر به دلخوری و گلایه مندی شود. 

استاندار گلستان افزود: فرافکنی های غیرمنطقی و آلوده کننده فضای استان که با انتقادهای فراوان از عملکرد دولت شکل می گیرد، پذیرفتنی نیست. 

صادقلو در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم اشاره کرد و گفت: آماده هجوم و حملات ناجوانمردانه مخالفان و منتقدان دولت هستیم اما فرصت خدمت خود را برای پاسخ دادن به این حرف ها از بین نمی بریم. 

وی بیان کرد: برخی از کسانی که انتقادهای بی منطق را علیه دولت طراحی و برنامه ریزی می کنند به دنبال پاسخ و واکنش مسوولان هستند اما در استان به این نتیجه رسیده ایم که ضرورتی برای پاسخگویی به این گونه افراد وجود ندارد.

صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود گفت که مدیران باید قانون بودجه 95 را با دقت مطالعه کرده تا بتوانند با اشرافیت کامل به ظرفیت بودجه، به موقع از فرصت های آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر این که مدیران کل دستگاه های اجرایی بیشتر بر روی ردیف های ملی و متمرکز توجه داشته باشند، افزود: استفاده از این ظرفیت ها در ارزشیابی مدیران لحاظ خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به معرفی 40 طرح تحول زای استان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برخی از این طرح ها نظیر طرح مطالعاتی دیوار دفاعی گرگان، موزه مردم شناسی و موزه میراث روستایی قُرق و حوزه های زیرساختی شیلات کارهای جدیدی است که در استان آغاز و پیگیری و توجه کافی به آنها خواهد شد.

وی در ادامه به مساله افزایش دما و ضرورت برنامه ریزی برای کنترل مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: یکی از پیشنهادات مطرح شده برای رسیدن به این هدف، کاهش یا تغییر ساعت کار ادارات است که این موضوع در جلسه تخصصی بررسی خواهد شد. 
صادقلو افزود: صرفه جویی یکی از مهمترین نیازهای گلستان برای گذراندن مطلوب این روزهای گرم سال است که ادارات می توانند بر اساس برنامه تنظیمی اداره برق استان، پیشگام اجرای این طرح باشند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین