حرف شمال

کد خبر: 424
شهید شاخص رسانه مازندران تجلیل شد؛
سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد و هنوز مادرانی همانند مادر شهید غلامعلی لقمانی شهید شاخص رسانه مازندران دل‌تنگ فرزند شهیدشان هستند.

سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد و هنوز مادرانی همانند مادر شهید غلامعلی لقمانی شهید شاخص رسانه مازندران دل‌تنگ فرزند شهیدشان هستند.
به گزارش حرف شمال، مراسم روز خبرنگار مازندران، یک مهمان ویژه داشت، مادر سالخورده‌ای که با پاهای خسته آمده بود تا آیین روز خبرنگار را به رفقای فرزند شهیدش غلامعلی تبریک بگوید.
تجلیل از شهید غلامعلی لقمانی شهمیری شهید شاخص رسانه مازندران، مراسم روز خبرنگار مازندران را با عطر شهید و شهادت معطر ساخت.
 در مراسم روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مازندران که یکشنبه‌شب در آمل برگزار، شهید غلامعلی لقمانی شهمیری به‌عنوان شهید شاخص رسانه‌های مازندران معرفی شد.

دلتنگ غلامعلی هستم

مادر شهیدی که عصازنان به روی صحنه رفت تا از تمثال فرزند شهیدش رونمایی کند و در سخنانی که توسط فرزندش قرائت‌شده بود، مراسم روز خبرنگار را به رفقای فرزند شهیدش تبریک گفت.
 

گزارشی از جشن/ دلتنگی مادر یک شهید

 

وی می‌گوید: فرزندانم سلام، ۱۷ مرداد روز گرامیداشت قلم در دستان پاک اصحاب رسانه است، امروز عطر شمیم دل‌انگیز نگار پسرم را در نگاه محبت‌آمیز شما جهاد گران عرصه خبر مشاهده کردم، وقتی در این جلسه آمدم دلم برای غلامعلی تنگ شد.

قربان قد رشیدت مادر جان، دلم برای پسرم امروز خیلی تنگ شد، این مادر پیر و ناتوان با پاهای خسته و دسته لرزها برای شما دعا می‌کند.

در ادامه مراسم روز خبرنگار، از تمثال مبارک شهید غلامعلی لقمانی شهید شاخص رسانه مازندران با حضور مادر شهید و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

خبرنگاران کریمان جامعه هستند

در ادامه این مراسم، علی‌رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در اختتامیه هفته رسانه مازندران با گرامیداشت همزمانی دهه کرامت با هفته خبرنگار را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران، کریمان جامعه هستند و مدیران و مسئولان جامعه هم باید با افزایش روح تحمل، بردباری و شکیبایی در مقابل نقد منصفانه و آگاهانه پذیرای نظرات اصحاب رسانه باشند که این نقدها می‌تواند روند کارشان را ارتقا دهد.

وی با تأکید بر اینکه تکریم و پاسداشت مقام خبرنگاران باید دائمی باشد و فقط اختصاص به یک روز یا یک هفته پیدا نکند، متذکر شد: همه فرمانداران در استان مازندران در محدوده فعالیت خود باید به خبرنگاران توجه داشته باشند.
یونسی بابیان برخی اقدامان دولت در مازندران اظهار داشت: در بخش آی تی بیش از صدها میلیارد تومان، در بخش بنادر به بندر امیرآباد هزاران میلیارد هزینه شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: روز خبرنگار را به یک روز اختصاص ندهیم وخبرنگاران برای رشد و انعکاس جامعه تلاش داشته باشند.
احمد منفرد فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در همایش تجلیل از خبرنگاران استان مازندران در آمل افزود: امروز هجدهمین سالگرد شهید محمود صارمی شهیدی از جنس قلم و اندیشه است و شهیدانی که شمیم عطرشان هنوز در کوی و برزن جاری است

این مسئول بابیان اینکه خبرنگاران چشمان بیدار یک جامعه‌اند و تلاش‌های بی‌دریغی دارند و خبرنگاران فانوس داران تمدن بشرند و افق‌های زیبای اطلاع‌رسانی و زلالی اندیشه را به سرانجام می‌رسانند.
در ادامه این مراسم عباسعلی کوشکی پیشکسوت رسانه ای در مازندران به بیان مشکلات اصحاب رسانه پرداخت و سرانجام از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره مطبوعات مازندران تقدیر شد/منبع: مهر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین