حرف شمال

کد خبر: 390
در نامه سرگشاده رئیس مجمع نمایندگان مازندران به رئیس جمهور عنوان شد؛
احمدی لاشکی رئیس مجمع نمایندگان مجلس در مازندران در نامه ای سرگشاده به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار توقف سریع و مانع اجرای پروژه انتقال آب دریای مازندران به فلات مرکزی شد.

حرف شمال_ در نامه سرگشاده رئیس مجمع نمایندگان مازندران به رئیس جمهور در خصوص انتقال آب دریای مازندران از اين پروژه به عنوان پروژه اي مردود و آسیب زا با هدف تامین نان برای برخي شرکت ها و اهداف سیاسی محلی عنوان شده است.
 

توقف سریع  اجرای پروژه انتقال آب دریای مازندران به فلات مرکزی/"آبي" كه براي ديگران "نان" دارد!

 


قاسم احمدی لاشکی رئیس مجمع نمایندگان مجلس در مازندران و نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در نامه ای سرگشاده به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار توقف سریع و مانع اجرای پروژه انتقال آب دریای مازندران به فلات مرکزی شد.
احمدی لاشکی از پروژه انتقال آب دریای مازندران بعنوان پروژه مردود و آسیب زا بدون تامین "آب"برای مردم و صرفا در جهت تامین "نان" برای برخی شرکت ها و اهداف سیاسی محلی و منطقه ای یاد کرد.
در نامه سرگشاده رئیس مجمع نمایندگان مجلس در مازندران به رئیس جمهور آمده است;
جناب آقای دکتر حسن روحانی 
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران 
با سلام و احترام؛
همانگونه که مستحضرید پروژه انتقال آب دریای مازندران به فلات مرکزی ایران از سال ۱۳۹۰ کلید خورد و سپس در مواجهه با مخالفت های گسترده کارشناسان محیط زیست و منابع طبیعی به حال خود رها گردید . این طرح در دولت تدبیر و امید مجددا مطرح گردیده و مورد حمایت قرار گرفته است.
جناب رئیس جمهور ، ابعاد فاجعه بار محیط زیستی و اجتماعی این طرح آنچنان آشکار است که علاوه بر مخالفت سازمان محیط زیست ، سازمان جنگل ها ، بخش اعظم و قاطع کارشناسان مستقل و اساتید برجسته ،سازمان های مردمی و بسیاری از دلسوزان کشور مخالف اجرای این پروژه هستند.
آقای رئیس جمهور، بر هیچ کارشناس مستقل و دلسوزی پوشیده نیست که نیاز آبی فلات مرکزی ایران را می توان از راههای جایگزین و با هزینه های بسیار کمتر برآورده نموده و این پروژه نه با هدف تامین آب برای مردم که با هدف تامین نان برای برخی شرکت ها و اهداف سیاسی محلی ،منطقه ایی و کوتاه مدت است.
جناب رئیس جمهور : نمایندگان  ،کارشناسان ،مسئولین و مردم این استان به هیچ وجه در ارتباط با همچین موضوع مهمی مورد مشورت و نظرخواهی قرار نگرفتند که اگر امر مشورت و اصل مشارکت مورد توجه قرار میگرفت، قطعا چنین پروژه آسیب زایی در همان گام اول مردود اعلام میشد لذا مجمع نمایندگان استان مازندران بعنوان نمایندگان مردم سلحشور این استان مخالف قاطع خود را با اجرای این پروژه اعلام میدارد و از جنابعالی میخواهد که با درایت و تدبیر و لازم ، مانع از اجرای آن شوید / قاسم احمدی لاشکی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران

توقف سریع  اجرای پروژه انتقال آب دریای مازندران به فلات مرکزی/"آبي" كه براي ديگران "نان" دارد!

 



نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین