حرف شمال

کد خبر: 386
معاون استاندار مازندران:
معرفی بیشتر موسیقی محلی به جوانان باعث می‌شود تا روح بلند این نوع موسیقی در جوانان تجلی یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بابیان اینکه هنر، صدای درون آدمی و زبان جان انسان‌ها است خواستار معرفی و حمایت بیشتر از موسیقی محلی برای گرایش جوانان شد.
به گزارش حرف شمال، علیرضا یونسی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی جشنواره موسیقی لیلم بابیان اینکه هنر، تجلی شیدایی آدمی است که از عشق نشات می‌گیرد و عشق هم بالاترین حد دوستی انسان است، افزود: وظیفه‌داریم بخشی از این هنر فاخر را که در باطن تاریخ این ملت است زمینه را فراهم کنیم تا این موسیقی متجلی شود.

موسیقی محلی برای گرایش جوانان معرفی و حمایت شود

 

 
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به گرایش قشر جوان به موسیقی پاپ، گفت: معرفی بیشتر موسیقی محلی به جوانان باعث می‌شود تا روح بلند این نوع موسیقی در جوانان تجلی یابد.

این مسئول بابیان اینکه فرمانداران در برگزاری جشنواره لیلم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همکاری کنند، تصریح کرد: اگر عالم عاری از هنر باشد آن عالم قابل زیستن نیست و هنر باید همواره در حال زایش باشد.
 

موسیقی محلی برای گرایش جوانان معرفی و حمایت شود

 


یونسی با اشاره به اینکه استانداری از برگزاری جشنواره لیلم کاملاً حمایت می‌کند، ادامه داد: فرمانداران هم از این جشنواره حمایت می‌کنند. برگزاری جشنواره موسیقی لیلم در سراسر استان گسترش یابد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین