حرف شمال

کد خبر: 38
در نخستین جشنواره" مسئول پاسخگوی مازندران" صورت گرفت:
برترین «مدیران پاسخگوی» استان مازندران با برگزاری اولین جشنواره مدیران پاسخگو از سوی خبرگزاری مهر معرفی شدند.

در این جشنواره که به‌صورت کاملاً خبرنگار محور تعریف‌شده است، پس از نظرسنجی از خبرنگاران، دکتر علی یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، عبدالله مهاجر دارابی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران و فرهاد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد به‌عنوان چهار مدیر برتر پاسخگوی استان مازندران انتخاب و معرفی شدند.
رترین «مدیران پاسخگوی» استان مازندران با برگزاری اولین جشنواره مدیران پاسخگو از سوی خبرگزاری مهر معرفی شدند.
 آیین اختتامیه اولین جشنواره مدیران پاسخگوی مازندران به همت دفتر نمایندگی خبرگزاري مهر مازندران و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری برگزار شد.
در این جشنواره که با حضور استاندار مازندران، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از شماری از خبرنگاران در سراسر مازندران چهار مدیر برتر پاسخگو در استان معرفی شدند.
برگزاری نشست‌های خبری منظم در طول ماه یا فصل، در دسترس بودن مدیر یا مسئول برای پاسخگویی به پرسش‌های رسانه‌ها چه در زمان‌های معمول و چه در ایام بحران، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح‌شده، پیگیری نکردن قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشرشده پیرامون آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه از شاخص‌های انتخاب مدیران پاسخگو تعریف‌شده است.
در این جشنواره که به‌صورت کاملاً خبرنگار محور تعریف‌شده است، پس از نظرسنجی از خبرنگاران، دکتر علی یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، عبدالله مهاجر دارابی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران و فرهاد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد به‌عنوان چهار مدیر برتر پاسخگوی استان مازندران انتخاب شدند.
به برترین‌های این جشنواره لوح سپاس و تندیس جشنواره اهداء شد و در لوح سپاس که به امضای دکتر علی عسگری مدیرعامل خبرگزاری مهر رسیده، آمده است: در مسیر رشد، تعالی و توسعه ایران اسلامی، همراهی و همدلی ارزشمند شما با رسانه‌ها و تلاش مستمرتان برای ارتقای جایگاه ضرورت پاسخگویی به افکار عمومی و شهروندان، فرهنگی اثرگذار و الگویی برخاسته از نهاد انقلاب اسلامی است.
همچنین در این جشنواره به شماری از کاندیداهایی «مسئول پاسخگو» در بخش‌های مختلف در استان مازندران لوح سپاس با امضای دبیر جشنواره مسئول پاسخگو در مازندران داده‌شده است.
در این جشنواره خبرنگاران مازندران درمجموع به ۱۱۲ مدیر استانی و شهرستانی نظر مثبت درزمینهٔ پاسخگویی و تعامل با اصحاب رسانه داده‌اند که از این تعداد چهار مدیر با نظر اهالی رسانه استان به عنوان پاسخگو ترین انتخاب شدند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین