حرف شمال

کد خبر: 371
در بین معاونین استاندار مازندران تنها عملکرد علیرضا یونسی و علی نبیان قابل ستایش است .

در بین معاونین استاندار مازندران تنها عملکرد علیرضا یونسی و علی نبیان قابل ستایش است .
حرف شمال_  بعد از روی کار آمدن تیم دولت تدبیر و امید در مازندران و معرفی ربیع فلاح به عنوان استاندار این استان ، همه ی توجه ها به انتخاب معاونین و مدیران کل استانداری معطوف شد .
 

پشتکار" نبیان" ؛ دلسوزی" یونسی"

 


 بعد از انتصاب ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران ، نام های متعددی برای معاونت های استانداری مطرح شد و در نهایت علیرضا یونسی به عنوان معاون سیاسی امنیتی ، حسن خیریانپور به عنوان معاون توسعه منابع انسانی ، علی نبیان به عنوان معاون عمرانی و علی احسانی به عنوان معاون برنامه ریزی انتخاب شدند که در بین آنها معاونت برنامه ریزی استانداری بعد از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی منحل و معاونت امور اقتصادی جایگزین آن شد. (البته بعد از شکل گیری معاونت امور اقتصادی استانداری ، مهدی رازجویان علی رغم انتقادهای بسیار از سوی حامیان دولت ، به عنوان معاونت این حوزه منصوب شد و تا امروز کارنامه موفقی از خود بر جا نگذاشته است.)

در حوزه مدیران کل استانداری مازندران نیز مدیران زیادی در 3 سال دولت تدبیر و امید آمدند و رفتند ولی در بین همه آنها تنها عملکرد علی شادمان مدیرکل سابق امور اجتماعی ، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان ، مهرداد ابراهیمی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و جان الله عبدی مدیرکل امور روستائی استانداری قابل قبول بوده است.

اما در بین معاونین استاندار که از ابتدا با وی همراه بوده اند و به قول معروف اولین معاونان دولت تدبیر و امید در استانداری مازندران محسوب می شود انتقاد های بسیاری بر عملکرد حسن خیریانپور وارده بوده است. انتقادهائی که نشان میدهد وی نتوانسته سیاست های دولت تدبیر و امید را به خوبی در حوزه ی کاری خود اجرائی کند . در ماه هایی که انتقاد از خیریانپور به اوج خود می رسید ، از مجید حسین زادگان فرماندار ساری و مهدی محمدی فرماندار قائم شهر در زمان های مختلف به عنوان جانشین وی نام برده می شد که هیچگاه این تغییر رخ نداد.
اما در حوزه عمرانی و سیاسی عملکرد معاونین استاندار قابل قبول  بوده است . علی نبیان معاون عمرانی استانداری از جمله مدیران استان به حساب می آید که پشتکار و سخت کوشی اش در حل مشکلات استان زبانزد می باشد . وی توانسته است ارتباط بسیار خوبی بین دستگاه های اجرائی مرتبط برقرار کند و شاید اوج کار وی را باید در ستاد اجرائی خدمات سفر ، زمان های وقوع سیل و بحران های طبیعی مشاهده نمود که همواره با پشتکار مثال زدنی عملکرد خوبی از خود بر جا گذاشته است.

هرچند که معتقدیم اگر وضعیت اقتصادی کشور مناسب بود ، بی شک تحولات بسیاری در حوزه عمرانی استان رقم می خورد. اما دیگر معاون موفق استانداری ، دکتر علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و مرد سرد و گرم چشیده ی مازندران است.

با نگاهی به عملکرد بسیار خوب یونسی در موضوع طرح دریا و کاهش غریق در استان ، افزایش ضریب امنیتی در مازندران با توجه به پاک سازی تمامی مناطق آلوده استان ، تغییر و تحول مثبت در اکثر بخشداری ها و فرمانداری ها و ... می توان دریافت که وی توانسته است کارنامه بسیار موفقی از خود بر جای بگذارد.

یونسی به دلیل سال ها تجربه در مسئولیت های مختلف ، از جمله مدیران دلسوز مازندران محسوب می شود که همواره سعی می کند گره ای از مشکلات مردم باز شود.
 به هر حال آنچیزی که قابل ذکر می باشد ، آن است که "پشتکار" نبیان و "دلسوزی" یونسی ، برگ برنده های استانداری مازندران در حوزه معاونت ها محسوب می شود و نیاز است این پشتکار و دلسوزی به سایر بخش های مدیریتی استانداری نیز منتقل شود/مازني خبر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین