حرف شمال

کد خبر: 365
صحن امروز شورای شهر نوشهر، بالاخره فرصت طرح استیضاح فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر را فراهم کرد.

حرف شمال- استیضاح فرهاد شیخ الاسلامی شهردار سه ساله نوشهر در صحن شورا کلید خورد.
به گزارش حرف شمال، صحن امروز شورای شهر نوشهر، بالاخره فرصت طرح استیضاح فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر را فراهم کرد.
 

طرح"استیضاح شهردار نوشهر"کلید خورد/امضای ۵تن از اعضای شورای شهر برای استیضاح"شیخ الاسلامی"

 


طرح سوال از شهردار نوشهر در خصوص جابجایی غیرقانونی کیوسک دریافت عوارض خدمات شهری شهرداری از ورودی بندر نوشهر منجر به عدم قانع شدن ۵تن از اعضای شورای شهر گردید و در نهایت طرح استیضاح شهردار سه ساله نوشهر رقم خورد.
امضاکنندگان استیضاح شهردار نوشهر معتقدند که نسبت به پاسخ های شهردار نوشهر در خصوص حذف و جابجایی کیوسک ورودی بندر نوشهر قانع نشدند و سالیانه با اقدام شهردار نوشهر مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از حق شهروندان نوشهری و درآمد خدمات شهری که از قبل تردد کامیون ها عائد شهر می گردید قطع شد.
همچنین قرار است نسبت به طرح استیضاح در جلسه بعدی شورای شهر رای گیری صورت بگیرد. حال این سوال مطرح شده آیا لابی های هفته های پیش رو، باعث عقب نشینی ۵تن از اعضای شورای شهر از مطالبات شهروندان نوشهری می شود؟!
در این امضا نام مجید خزایی، شروین نوشین، شعله مصطفی پور، مهدی توکلی و اکبر اسماعیل نژاد دیده می شود و علیرضا همتی و عیسی رمضانی دو عضو دیگر شورا مخالف استیضاح شهردار هستند.
همچنین در صحن شورا (هنوز این موضوع از سوی حرف شمال تایید نشده است) در خصوص رابطه شخصی بنام "ش" از واردکنندگان گندم در بندر نوشهر با یکی از اعضای شورا و مشاور هم شنیده شده است.


31 فروردین 1403 03:53
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 2
وقتي كه اعضاي شوراي شهر بعضياشون با خريدن راي بشن شورا و شهردار هم با يك لابي كثيف بشه شهردار وضعيتي بهتر از اين نخواهيم داشت، گفتين مشاور شهردار ، جالب بدونين محمد خزايي كه الان شده مشاور شهردار در اصل پسر خاله ي فرهاد شيخ الاسلامي شهردار نوشهر هست و از فعالان ستاد تبليغاتي آقاي عيسي رمضاني بود . لابي پشت لابي، محمد خزايي كه اولش اومد كار كامپيوتر شهرداري رو در قالب نام شركت إنياك گرفت و در اقدامي غير حرفه اي و غير كارشناسانه اقدام به تعويض تمام سرور هاي شبكه شهرداري نمود در حالي كه همه تجهيزات سالم بودن. الان هم كه اين به اصطلاح مشاور تو لابي با وارد كنندگان گندم است. واقعأ هيچ نهاد ناظري وجود ندارد.

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین