حرف شمال

کد خبر: 344
گزارش حرف شمال از يك پل رها شده/
این پل که در حال حاضر به محل دپوی زباله و نخاله های ساختمانی و تخلیه فاضلاب و رویش گیاهان وحشی و خودرو ، تبدیل شده از يكسو نيز محل مناسبی برای تجمع کارتن خواب ها و استعمال مواد مخدر معتادین آواره گشته است

درامتداد خيابان فردوسي جنوبي شهر نوشهر و در حد فاصل ورودي مجتمع 400 دستگاه، پلي نيمه كاره قرار دارد كه اين روزها با غفلت شهرداري نوشهر مأمن رفت آمدهاي كارتن خواب ها و معتادان خياباني شده است.
به گزارش حرف شمال، درسال 62 با توافق شهردار وقت نوشهر با شخصی به نام الف،  قطعات مختلفی از اراضی حاشیه رودخانه فردوسي جنوبي و در ورودي مجتمع 400 دستگاه شهر نوشهر  به مردم واگذار شد و شهردار وقت هم جهت سهولت تردد مالکین به خیابان فردوسی جنوبی (سمت ورودی 400 دستگاه)   احداث پل بر روی رودخانه را تصویب و به همین منظور نیز پیمانکار مربوطه هم مشخص گردید.
 از همان سالها، پلی غیر استاندارد وغير اصولی ، شروع به ساختن شد ، پلی که اطراف آن با مصالح مخلوط بنا گردید و طی یک سیلاب مهیب در همان سالهای نخست ، پایه های آن  شسته و ادامه پل سازی  تا به امروز ، یعنی به مدت 33 سال متوقف مانده است! 
 

توقف 33 ساله پل 400دستگاه در شهر نوشهر/ غفلت شهرداري نوشهر و مأمن معتادان در زير پل نيم ساخته!

 


از سوي ديگر طی این سالها نیز شهرداری نوشهر، برای اطراف  پل  مورد اشاره و حریم بستر رودخانه، مجوز ساخت و ساز صادر كرده است.
این پل که در حال حاضر به محل دپوی زباله و نخاله های ساختمانی و تخلیه فاضلاب و رویش گیاهان وحشی و خودرو ، تبدیل شده از يكسو نيز محل مناسبی برای تجمع  کارتن خواب ها و استعمال مواد مخدر معتادین آواره گشته است و در چنين وضعيتي با غفلت شهرداري نوشهر و متوليان شهري، اين پل نيمه ساخته به حال خود رها شده و هیچ کدام از مسوولان مدیریت شهری نوشهر، به فکر آن نیستند!
لازم بذكر است تخلیه نخاله های ساختمانی  نیز باعث شده تا مسیر رودخانه تغییر پیدا کرده و به سمت اراضی و باغات  منطقه گردگل کشیده شود و درواقع به همین دلیل ، شکل رودخانه کلا تغییر كرده و با کوچکترین و کمترین بارندگی  باعث جاری شدن  سیلاب به سمت گردکل و درنهایت  اختلال شدیدی در رفت و آمد شهروندان ساکن در آن منطقه ایجاد شود. 
لازم به ذکر و یادآوری است که  تاکنون شماری از اهالی منطقه مذکور بارها و بارها پیگیر حل این مشکل شده اند و باتوجه به نامه نگاری های انجام شده ، تاکنون هیچ نتیجه مثبتی دریافت نكرده اند.
 

توقف 33 ساله پل 400دستگاه در شهر نوشهر/ غفلت شهرداري نوشهر و مأمن معتادان در زير پل نيم ساخته!

 



همه اين دغدغه ها باعث شد تا در 25اردیبهشت ماه سال جاری نیز  نامه اعتراضی دیگری از سوی شهروندان و کسبه  این منطقه  خطاب به  فرماندار نوشهر، نماينده مجلس و همچنين استاندار مازندران  نوشته شود و از اين مقامات خواستار تعيين تكليف اين پل 33 ساله شدند.
گرچه مدیران شهری نوشهر  توپ را  به  زمین مسوولان اسبق شهرداری در دهه 60 می اندازند و به بهانه های مختلف از زیر بار این مسوولیت ، شانه خالی کرده اند ولی این انتظار می رود تا اینبار با ورود ميداني فرماندار نوشهر، نماينده مجلس و استاندارمازندران به این مبحث،هرچه سریعتر معضل بزرگ اهالی خوب و صبور فردوسي جنوبي و ساكنين محله 400 دستگاه شهر نوشهر برطرف شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین