حرف شمال

کد خبر: 34
نماینده مردم آمل در مجلس با تقلب خواندن اختلاط برنج ایرانی و خارجی برای ظلم به کشاورزان، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با تشدید نظارت بر عملکرد دستکاه های تولید و عرضه برنج ایرانی باید مانع از اختلاط برنج ایرانی و خارجی شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا درگفت وگو با خانه ملت،با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اختلاط برنج ایرانی با نوع خارجی آن،گفت: اختلاط برنج ایرانی وخارجی تقلب آشکاری است که دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و دادگستری می توانند به آن ورود کنند.

 نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه ضعف نظارت ها متاسفانه به عرضه بسیاری از کالاها و محصولات از جمله عسل و آبلیموی تقلبی به بازار منجر شده است،افزود: کشاورزان در این آشفته بازار خسارت دیدگان اصلی هستند.

 این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید به وظیفه خود در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها و نوع کالاهای عرضه شده در بازار عمل کند، تصریح کرد: درحال حاضر در صورت صحت اختلاط برنج ایرانی و خارجی تنها سازمان تعریزات حکومتی باید پاسخگو باشد.

 ضرورت شکایت مردم از اختلاط برنج ایرانی و خارجی

 وی با تاکید براینکه مردم درصورت مشاهده اختلاط برنج ایرانی و خارجی باید شکایت خود را به مراجع ذی صلاح تقدیم کنند،افزود: رسیدگی به شکایات مردم در این زمینه برای بازگشت آرامش به بازار باید با جدیت دنبال شود.

 نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد: درصورت لزوم نمایندگان شهرهای شمالی کشور نشستی با مسئولان این حوزه برای بررسی موضوع اختلاط برنج ایرانی و خارجی برگزار خواهند کرد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین