حرف شمال

کد خبر: 319
«احمدی لاشکی» البته پیشتر هم اشاراتی به این مسئله کرده بود اما همراهی و همصدایی او با همکاران مازنی اش در مجلس معنای دیگری دارد و گفت: انتقال آب دریای مازندران به سمنان از نظر اصولی کارشناسی نیست.

به گزارش حرف شمال به نقل از عبارت، هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که نمایندگان مازندران این استان را یک کلانشهر ببینند و برای آن نظری واحد داشته باشند. دیروز قاسم احمدی لاشکی؛ نماینده نوشهر نیز رسما به جمع مخالفان جدی انتقال آب خزر به سمنان پیوست تا بعد از نامه یوسف نژاد به رئیس جمهور او چهارمین نماینده همراه با این اعتراض باشد.
 

«احمدی لاشکی» نیز به سونامی اعتراض به انتقال آب خزر به سمنان پیوست/خزز بعد از سالها نمایندگان مازندران را یکصدا کرد

 


این مسئله نخست با نامه نماینده ساری به رئیس جمهور و مخالفت جدی او وارد فاز جدیدی شد، سپس شریعت نژاد نماینده غرب استان مخالفت کرد، بعد هم شاعری نماینده شرق استان و حالا احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس اعتراض خود را رسانه ای کرده است.
همچنین دیروز محمد دامادی نماینده جوان ساری نیز خبری را مربوط به 4 سال پیش منتشر کرد که در آن مخالفت خود را با انتقال آب خزر ابراز داشته بود. خبری که شایسته است بار دیگر تا تنوز اعتراض داغ است تکرار شود.
«احمدی لاشکی» البته پیشتر هم اشاراتی به این مسئله کرده بود اما همراهی و همصدایی او با همکاران مازنی اش در مجلس معنای دیگری دارد.
وی با تأکید بر انجام تمام فعالیت‌ها براساس اصول کارشناسی، گفت: انتقال آب دریای مازندران به سمنان از نظر اصولی کارشناسی نیست.
چند روز پیش نیز استاندار مازندران بعد از ماه ها سکوت در این باره به اظهار نظر پرداخت و اعلام کرد این طرح هنوز در مراحل کارشناسی است که این نشان دهنده عقب نشینی معنا دار دولت از انتقال آب خزر به سمنان است، چرا که برخلاف ادعای استاندار مازندران نه تنها این طرح از مرحله کارشناسی گذشته بلکه دارای ردیف بودجه شده است.
عبارت مدارک متقنی درباره جزئیات انتقال آب خزر به سمنان به دست آورده است و دوشنبه برای نخستین بار گزارش کاملی با جزئیات آن در همین مورد منتشر خواهد کرد که نخستین گزارش از این نوع در میان رسانه های کشور است.
واکنش فلاح جلودار نیز وقتی رخ داد که که جمعی از دوستداران محیط زیست در ساری رد برابر استانداری مازندران تجمع کردند. همچنین گروه های مردمی زیست محیطی تهدید کرده اند اگر دولت بر این مسئله پافشاری کند حلقه انسانی در ساحلی(ساحل نکا) که قراراست آب از آن نقطه منتقل شود ایجاد خواهند کرد.
حالا باید منتظر ماند و دید این طوفان اعتراض ها، دیگر نماینده گان استان مخصوصا نماینده گان بابل، نور و قائمشهر را نیز به واکنش وا خواهد داشت یا خیر؟ اتفاقی که منطقا باید رخ دهد، چرا که نجفی، رضیان و اسماعیلی در لیست امید قرار داشتند و ایده حاضران در این لیست نسبت به محیط زیست کاملا روشن است/ منبع: عبارت


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین