حرف شمال

کد خبر: 303
جانشین فرمانده ناجا خبر داد؛
جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز براثر بروز تصادف بیش از دو هزار میلیارد تومان ازنظر اقتصادی به کشور خسارت واردشده است.

حرف شمال_ جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز براثر بروز تصادف بیش از دو هزار میلیارد تومان ازنظر اقتصادی به کشور خسارت واردشده است.
سردار اسکندر مؤمنی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس حدفاصل عوارضی آزادراه چالوس – تهران گفت: این در حالی است که سالانه براثر سوانح ترافیکی میزان خسارت‌های وارده به اقتصاد کشور معادل شش درصد تولید ناخالص ملی کشور است.

"پراید " پرتصادف‌ترین خودروي كشور/ خسارت دو هزار میلیاردی "تصادفات" به اقتصاد!

 


 

وی اظهار داشت: اگر خودروها و جاده‌ها ایمن‌تر، سیستم حمل‌ونقل عمومی کارآمدتر شود و مردم نیز قوانین را بیشتر رعایت کنند، از خسارت‌های عظیم ملی جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به‌روزهای پایانی سفرهای نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه در ایام نوروز متوسط سرعت در کشور دو کیلومتر کمتر شده و این امر نشانه همراهی مردم با پلیس است.
سردار مؤمنی بابیان اینکه در سه روز پایانه طرح نوروزی، جزو پر تصادف‌ترین روزها است اظهار داشت: خستگی سفر و شتاب برای رسیدن به مبدأ عامل بروز حوادث است.
جانشین فرمانده ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد تا سفر را مدیریت کرده و بازگشت از سفر را به‌روز پایانی موکول نکنند و از همین امروز آغاز کنند.

وی همچنین بیان داشت: در روزهای پایانی سفرهای نورزای نیروی انتظامی و دستگاه‌های مختلف باید با همه توان وارد عمل شوند و علاوه بر اینکه تلاش کنند تا همه معابر باز باشد، حضور چشمگیر و پررنگی در جاده‌ها داشته باشند.

سردار مؤمنی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت از مردم و هم‌وطنان خواست تا روز طبیعت را در حوالی منزل مسکونی خود بدر کنند.
 

"پراید " پرتصادف‌ترین خودروي كشور/ خسارت دو هزار میلیاردی "تصادفات" به اقتصاد!

 


جانشین فرمانده انتظامی کشور با کاهش جرائم و تخلفات در کشور ادامه داد: مازندران ازنظر جرائم و تصادف کاهش چشمگیری داشته است و در ایام نوروز استان‌های مازندران، گیلان، البرز، قم و فارس جزو پنج استان پرتردد کشور بودند.

سردار مومنی بر لزوم برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در روزهای پایانی سفر تاکید کرد و گفت: خودرو پراید جزو پرحادثه ترین خودروها در ایام نوروز بوده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه براساس هشدارهای هواشناسی بارش نزولات آسمانی در روزهای پایانی تعطیلات در برخی از استان‌های کشور دور از انتظار نیست، افزود: همان‌طور که در بارش روزهای اخیر شاهد وقوع سیلاب، مسدود شدن برخی از جاده‌ها و لغزندگی جاده‌ها را در پی داشت، بنابراین در صورت عدم بازگشت به‌موقع به مبدا مخاطرات سفر را دوچندان می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در طول این دوران خودروی پراید پرتصادف‌ترین خودرو بود، گفت: استان مازندران در ردیف استان‌های گیلان، البرز، قم و فارس از استان‌های پرتردد کشور محسوب می‌شود، بنابراین باید برای بازگشت مسافران با توجه به‌حجم بالای تردد برنامه‌ریزی دقیقی داشت.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین