حرف شمال

کد خبر: 287
یک سارق که به "گورکن" مشهور بود و پس از شناسایی اماکن در قائم شهر، شبانه دیوارشان را شکسته و کلیه اجناس را به سرقت می‌برد، توسط عوامل پلیس شهرستان دستگیر و به ۱۷ فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

حرف شمال_ یک سارق که به "گورکن" مشهور بود و پس از شناسایی اماکن، شبانه دیوارشان را شکسته و کلیه اجناس را به سرقت می‌برد، توسط عوامل پلیس شهرستان دستگیر و به ۱۷ فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.
رئیس پلیس قائم شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای مشهور به "گورکن" در این شهرستان خبر داد.
 

"گورکن" در دام پلیس گرفتار شد!

 

 
 
فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اشاره به کاهش هشت‌درصدی وقوع انواع سرقت در سال جاری، اذعان کرد: ازنظر وقوع سرقت قائم‌شهر جزو شهرهای سفید مطرح می‌شود.
محمدعلی اتباعی طبری بعداز ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به شعار سال جدید نیروی انتظامی مبنی بر پلیس و مردم، نظم و قانون‌مداری، نشاط بهاری، اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار و چهارشنبه آخر سال از ابتدای بهمن آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی از گماردن پاس‌های مسلح پیاده در بازار و صنوف خبر داد و افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز سارقین مسلح شرایط زرگری‌ها و صنوف را بررسی می‌کردند تا در ایام عید اقدام به سرقت کنند ولی در طی یکی دو سال اخیر با استفاده از پلیس‌های مسلح و پیاده این اماکن تحت کنترل قرارگرفته است.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از دستگیری سارق زبده فروشگاه‌های قائم‌شهر، خبر داد و افزود: این سارق که به گورکن مشهور بود و پس از شناسایی این اماکن، شبانه دیوارشان را شکسته و کلیه اجناس را به سرقت می‌برد، توسط عوامل پلیس شهرستان دستگیر و به ۱۷ فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

اتباعی طبری به نبود دوربین در سطح شهر اذعان کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر پلیس متأسفانه مسئولان شهرستان تاکنون هیچ اقدامی برای نصب دوربین در سطح شهر که می‌تواند از انواع جرائم پیشگیری کند، انجام نداده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری ۸۹۲ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در سال جاری، عنوان کرد: در طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر پلیس به جدیت اقدام کرده و آمارها افزایش ۲۲ درصدی دستگیری آنان را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اشاره به کشف ۶۶ هزارو ۸۰۷ عدد انواع مواد محترقه و اقدامات چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: اطلاعیه مشترکی با دادستانی تنظیم شد که بر اساس آن به استناد به ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرکس که اقدام به نگهداری و یا استفاده از مواد محترقه کند دستگیر و تا پایان سال در زندان به سر خواهد برد.

اتباعی طبری ادامه داد: بیش از دو هزارو ۷۵۳ نفر از دانش آموزان و اولیای آنان در کلاسهای آگاه‌سازی شرکت و توسط کارشناسان نیروی انتظامی نسبت به عواقب و مخاطرات مواد مخدر توجیه شدند.

وی بابیان اینکه اگر در شهرستان مکان خاصی برای چهارشنبه‌سوری وجود ندارد، تصریح کرد: در حوزه اصناف ازجمله آپاراتی‌ها جلسات متعددی گذاشته شد و امیدواریم همچون سنوات گذشته در چهارشنبه آخر سال جو آرامی را در شهرستان شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از به‌کارگیری ۱۴۵ پلیس افتخاری در ایام عید خبر داد و عنوان کرد: با توجه به‌احتمال شیوع سرقت از مدارس در ایام عید، طی جلساتی به همه سرایداران مدارس آموزش‌های لازم ارائه شد.

طبری اتباعی با اشاره به اسکان نوروزی مسافر در مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، بیان کرد: در همه مناطق و اماکنی که مسافران اسکان داده می‌شوند نیروهای گشت مستقر خواهند شد.

وی در پایان به شهروندانی که قصد مسافرت دارند توصیه کرد، قبل از سفر به همسایه مورد اعتماد اطلاع داده و کلید منزل خود را در اختیار افراد مورد تأیید قرار دهند و مراتب سفر خود را به نزدیک‌ترین کلانتری محل اطلاع دهند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین