حرف شمال

کد خبر: 282
در نامه نايب رييس جامعه هتل داران مازندران عنوان شد؛
چرا اينطور با اين قشر سرمايه گذار دشمنى مينماييد تا اين قشر را وادار نماييد در عرصه هاى ديگر سرمايه گذارى نمايند و شوق و انگيزه را ايشان ميگيريد بر خلاف ميلشان؟!

حرف شمال_ نايب رييس جامعه هتل داران مازندران در نامه ای انتقادی به مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران از بی توجهی این اداره کل به صنعت هتل داری بویژه در غرب مازندران بشدت انتقاد کرد.
 آقای مدیرکل، وضعیت صنعت هتلداری و گردشگری غرب مازندران وخیم است!
 
در نامه عبدالصمد ملك پور نايب رييس جامعه هتل داران مازندران به بزرگ نبا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آمده است:
 
جناب آقاى بزرگ نيا، متولى امر صنعت گردشگرى ، ايا خبر از فضاى فعلى امروز خادمين صنعت گردشگرى استان مازندران داريد؟؟؟؟چندماه پيش مصوبه اي به ظاهر قانوني مبني بر اخذ گواهى استاندارد به هتلها اعلام شد و اينجانب از آخرين جلسه اى كه با مدير شركت استاندارد سازى در بابلسر(اقاى مقدسى) داشتیم تاكنون اتفاقى نيافتاده و الان كه نزديك سال نو ميباشد و هيچ كمكى از طرف سازمان متبوع تان براى مراكز اقامتى از جمله هتلها و ... انجام نشده و نميشود و تا كنون هم اينجانب موفق به گرفتن پروانه نشدم و هر روز مورد تهديد و اضافه پرداخت در مورد ماليات و برق و آب و ... ميشویم. مثل ديگر همكاران ، لذا سئوال اينجانب از شما و ديگر همكاران شما اينست كه از باب چه اينطور با اين قشر سرمايه گذار دشمنى مينماييد تا اين قشر را وادار نماييد در عرصه هاى ديگر سرمايه گذارى نمايند و شوق و انگيزه را ايشان ميگيريد بر خلاف ميلشان؟!!!!
سوالم را مجددا ميپرسم:مردم و سرمايه گذاران اين صنعت چه گناهي كرده اند؟؟؟؟ و در اخر دشمن واقعى اين مملكت چه كسانى هستند؟؟؟!!!!! انها كه چوب لاى چرخ سرمايه گذار ميگذارند وجلوى اشتغال زايى را ميگيرند انهم به نا حق و يا .....؟؟؟!!!
در هر حال صعنت توريسم در مازندران بخصوص در غرب استان ميتواند نقش بسيار تعيين كننده در ايجاد اشتغال، ارزآوري و توسعه ي منطقه داشته باشد و مازندران بايد استاني خودكفا در امر بودجه در كشور تبديل شود كه نيازي به منابع دولتي براي زيرساختهاي خود نداشته باشد. اگر مسولان زيربط و دولت بتوانند حمايتهاي معنوي را سرلوحه كار خود و بوروكراسي اداري را از جلوي راه سرمايه گذاران اين بخش بزدايند.
از استاندار مازندران هم تقاضامنديم چاره اي بينديشد و ترتيب جلسه اي تخصصي و جدي با خروجي مناسب دراين رابطه دستوركار قرار دهد.
عبدالصمد ملك پور
نايب رييس جامعه هتل داران مازندران




نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین