حرف شمال

کد خبر: 280
نائب رئیس خانه مطبوعات مازندران:
ادعامی مدیرعامل خانه مطبوعات مبنی بر درخواست پاداش مبلغ دو میلیون تومانی توسط اعضای خانه را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

حرف شمال- نائب رئیس خانه مطبوعات استان مازندران گفت: ادعامی مدیرعامل خانه مطبوعات مبنی بر درخواست پاداش مبلغ دو میلیون تومانی توسط اعضای خانه را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

 
 ادعای مدیرعامل خانه مطبوعات از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود

ساسان شیخی گفت: بیان این جمله از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات که یکی از اعضای خانه مطبوعات درخواست پاداش 2 میلیون تومانی از محل هدایای روز خبرنگار داشته است کمی تعجب بر انگیز است زیرا مبلغ هدیه روز خبرنگار در حساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بوده و فقط باید به حساب خبرنگاران واریز شود و این مبلغ به حساب خانه واریز نمی شود.

وی گفت: نمی دانم وقتی قرار است در جلسه آینده خانه مطبوعات مدیرعامل با 5 رای برکنار شود و حتی در مورد ترکیب هیئت مدیره نیز به دلیل عدم کارایی بالا تصمیم گیری شود همه می خواهند استعفا دهند و مطالب کذب را بیان می کنند.

شیخی گفت: من و سه عضو دیگر هیئت مدیره خانه مطبوعات قطعا با ادامه فعالیت ضعیف و بی برنامه مدیریتی خانه مطبوعات کنار نخواهیم آمد و با تصمیمات خوب و تغییرات ایده آل هدیه خوبی به خبرنگاران در آستانه سال جدید خواهیم داد.

نایب رئیس خانه مطبوعات مازندران بیان داشت: در حوزه ساماندهی اعضای خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه و قوانین موجود درآن انجام و اطلاع رسانی شفاف می شود.

وی گفت: همواره در جلسات تاکید داشتم صورتجلسات و تمام گفتگوهای هیات مدیره بر روی سایت خانه درج شود و هیچ چیز پنهان نشود و لذا بدانید هیچ مسئله ای نباید مخفی باشد.

شیخی تاکید کرد: تا زمانی که من عضو هیات مدیره هستم نمی گذارم در حوزه ساماندهی و هر مسئله ای دیگر تفاوتی بین خبرنگاران ایجاد شود و همانطور که تاکید بر تغییر مدیریتی خانه داریم بدانید به این نتیجه رسیدیم که بعضی از دوستان نمی تواند مدیر توانمندی باشند.

همانطور که همه شاهد هستند وقتی بحث استیضاح و تغییر مدیریتی خانه پیش می آید سریعا مصاحبه های کذب شروع می شود
 
نایب رئیس خانه مطبوعات استان مازندران گفت: همانطور که همه شاهد هستند وقتی بحث استیضاح و تغییر مدیریتی خانه پیش می آید سریعا مصاحبه های کذب شروع می شود من به همراه خانم حاجیان و آقای قلی نژاد و آقای یوسفی حاضریم تمام مطالب کذب و نادرست را به ما نسبت دهند اما زمان مدیریت ناتوان در خانه باید پایان یابد.

وی گفت: قطعا اعضای هیات مدیره از استعفای دوستان که در خبر مدیرعامل آمده است استقبال می کنند.

شیخی بیان داشت: اعضای هیئت مدیره حاضریم مدیرعامل خانه مطبوعات همانطور که در مصاحبه خود گفتند از هیات رئیسه خانه استعفا دهند و فضای خدمت رسانی برای خبرنگاران توسط اعضای جدیدی که وارد می شوند باز شود و آزاد هستند هر مسئله را بیان کنند اما بدانند که در دفاع از حقوق شخصی خود اگر موضوعی مانند مصاحبه اخیر ایشان بدون سند و به صورت کذب مطرح شود در مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: مصاحبه اخیر مدیرعامل صبح پنجشنبه طی دادخواستی در دادگاه عمومی مرکز استان مطرح می شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین