حرف شمال

کد خبر: 278
رئیس حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت:
علی شادمان رئیس حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: هیچ‌گونه شکایت کتبی و شفاهی از هیئت اجرایی انتخابات از جانب کاندیداها نداشته‌ایم.

علی شادمان رئیس حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: هیچ‌گونه شکایت کتبی و شفاهی از هیئت اجرایی انتخابات از جانب کاندیداها نداشته‌ایم.

به گزارش حرف شمال، علی شادمان بعدازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با تقدیر از مشارکت مردم این مناطق در انتخابات، میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه را در پای صندوق‌های رأی ۶۶ درصد اعلام کرد.
 

هیچ گونه شکایتی از سوی کاندیداها در حوزه نوشهر ارائه نشده است

 

 
 
وی بابیان اینکه مسئول اعلام نتیجه نهایی انتخابات رئیس حوزه انتخابیه است و هرگونه آمار به‌غیراز آن رسمی نیست، اظهار داشت: ۶۶ درصدی واجدان شرایط سه شهرستان حوزه انتخابیه در انتخابات اخیر مشارکت کردند.

وی بابیان اینکه هیچ گونه شکایت کتبی و شفاهی از هیئت اجرایی انتخابات از جانب کاندیداها نداشته‌ایم گفت: کل آرای مأخوذه انتخابات مجلس خبرگان شهرستان نوشهر ۵۹ هزار و ۴۲۳ رأی بود که از این تعداد ۵۲ هزار و ۲۸۳ رأی صحیح بود

شادمان بیان داشت: کل آرای مأخوذه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس ۴۴ هزار و ۸۹۲ رأی، در شهرستان کلاردشت ۱۰ هزار و ۲۷۷ رأی، در بخش کجور شش هزار و ۶۰۵ رأی، در حوزه شهری و بخش مرکزی نوشهر ۵۱ هزار و ۲۵ رأی بود که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۷۶۹ رأی صحیح بوده است.

در این حوزه انتخابیه قاسم احمدی لاشکی با کسب بیش از ۳۹ هزار رأی در خانه ملت ماندگار شد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین