حرف شمال

کد خبر: 276
در نامه یکی از کاندیداهای مجلس دهم در نوشهر، چالوس و کلاردشت عنوان شد:
جواد درویش یکی از کاندیدای رقابت مجلس دهم در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت با ارسال نامه ای از فرماندار نوشهر تقدیر کرد و به قاسم احمدی لاشکی منتخب مردم تبریک گفت.

جواد درویش با ارسال نامه ای از فرماندار نوشهر تقدیر کرد و به قاسم احمدی لاشکی منتخب مردم در انتخابات مجلس دهم نیز تبریک گفت.
به گزارش حرف شمال، جواد درویش یکی از کاندیدای رقابت مجلس دهم در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت با ارسال نامه ای از فرماندار نوشهر تقدیر کرد و به قاسم احمدی لاشکی منتخب مردم تبریک گفت.
در بیانیه منتشر شده جواد درویش آمده است:
 

قدردانی از فرماندار نوشهر و تبریک به احمدی لاشکی

 


 
حضور چشمگیر و گسترده مردم ولایتمدار نوشهر، چالوس و کلاردشت و شهر کجور که با شرکت گسترده خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته اند مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام زده شد.
بدین وسیله ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم جناب آقای قاسم احمدی لاشکی از زحمات و تلاش جناب دکتر شادمان فرماندار نوشهر بعنوان پرچمدار برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند و جمیع کارکنان و زحمتکشان از جمله هیات اجرایی، هیات نظارت، پرسنل فرمانداری، فرمانده انتظامی و سایر بزرگواران که به نوبه خود تلاش کردند تشکر و قدردانی بعمل می آید.
جواد درویش


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین