حرف شمال

کد خبر: 274
دکتر مریم جمشیدی از خلق حماسه مردم مازندران در انتخابات 7 اسفند تقدیر کرد.

حرف شمال/ دکتر مریم جمشیدی از خلق حماسه مردم مازندران در انتخابات 7 اسفند تقدیر کرد.
 

پیام تقدیر مدیرکل بانوان مازندران از خلق حماسه مردم در 7 اسفند

 


متن بیانه وی به شرح زیر است :

به نام خداوند مهرافرین
یکبار دیگر نسیم امید بر سرزمین دلاوران وبیدار دلان … ایران بزرگ… وزیدن گرفت و یکی از ماندگارترین خاطرات حماسی و فرهنگی در اذهان همه مردم فهیم واگاه ایرانی ثبت گردید..
بی شک برگزاری باشکوه و لبریز از شور و شعور پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس جلوه ای روشن از مردمسالاری دینی و تعهد احاد ملت هشیار کشور باصلابت ایران اسلامی است.
حضورارزشمند بانوان در سطح ملی و استانی بعنوان کاندیداهای مصمم، فصل نوینی است در ظهور بارقه امید و انگیزه و راهی   جهت بهره گیری از توانمندی های درخور  تامل جمعیت عظیمی از جامعه ایرانی که منابع انسانی موثر در توسعه پایدار محسوب میشوند و اعتماد مردم ایران در انتخاب اینان، نشان از بروز انگاره های نو و قابل تقدیر در نگرشها و چیدمانهای فکری است.
بانوانی که از همیشه تا هنوز همپای مردان ایرانی در عرصه های مختلف اجتماعی پویا ، متعهد و در صحنه  بوده اند و تجلی عینی "دست در دست هم دهیم به مهر " برای رسیدن به میهنی آباد و آزاد درسایه سار رهنمودهای مقام معظم رهبری و خردورزی بی نظیر دولت تدبیر و امید ، به بهترین شکل از قوه به فعل درآمده است.
با سپاس بسیار از حضور یکپارچه خانواده های عزیز استان مازندران بطور ویژه از بانوان اندیشمند و آگاه استان  دراین نقش آفرینی سازنده و هوشمندانه تقدیر می نمایم و با عرض خدا قوت و تهنیت به استاندار محترم در مدیریت شایسته امر انتخابات و کسب این پیروزی سیاسی  ارزشمند  و تبریک به  منتخبین مردم شریف استان درمجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، امید آن دارم که ضمن بهره گیری دقیق و مغفول مانده  از  ظرفیت های بیشمار بانوان استان، بتوانند بعنوان نگهبانانی همدل، امین و دلسوز، استان ولایتمدار مازندران را بسوی توسعه ، تعامل ، آرامش و اقتدار ملی رهنمون سازند  که
"رفتم که خاراز پا کشم محمل نهان شد از نظر
یک لحظه غفلت کردم وصد سال راهم دور شد "
سربلند وبرقرارباشید چون باران

مریم جمشیدی/ مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین