حرف شمال

کد خبر: 264

اختصاصی حرف شمال/ سید فخرالدین حسینی فیروز از نامزدهای حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در دوره دهم مجلس از ادامه رقابت در این حوزه کناره گیری کرد.
 این مدرس دانشگاه، حقوق دان و کارشناس ارشد علوم سیاسی صبح امروز در وزارت کشور حاضر شد و نامه انصراف خود را تسلیم کرد. سید فخرالدین حسینی فیروز به عنوان چهارمین نامزدی است که پس از اعلام صلاحیت ها در نوشهر و چالوس با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت انصراف داده است.

قطار انصراف در نوشهر، چالوس و کلاردشت در دست لوکوموتیوران دیگر+ بیانیه انصرافی

 


در متن بیانیه سید فخرالدین حسینی فیروز آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
مردم شریف نوشهر، چالوس، کلاردشت، کجور و حومه
اینجانب با توکل برخداوند یکتا و با پشوانه تحصیل دردو رشته علوم سیاسی و حقوق قضایی و سالها سابقه تدریس در دانشگاه و فعالیت رسانه ای و از سر احساس مسئولیت و وظیفه، برای خدمت به مردم داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.
انتخابات فرصت خوبی است تا به داشته ها ونداشته های شهرمان بیشتر بیاندیشیم و درباره آنها سخن بگوییم و راهکارهای رفع نواقص موجود و تلاش برای تعالی و پیشرفت شهرمان را بررسی نماییم. یقینا شهرستان های نوشهر،چالوس، کلاردشت و حومه به دلیل موقعیت ممتاز جغرافیایی ازمزیت های بالای اقتصادی برخوردار است و درصورت همت مردم و مسئولان می تواند سهم و نقش بیشتری در پیشرفت و آبادانی کشورداشته باشد.
براین اساس پیشرفت و تعالی کشورمان در گرو انتخاب صحیح و آگاهانه مردم است و چنانچه خدای ناکرده انتخاب درستی نداشته باشیم، بیش از آنکه فرد منتخب را سرزنش کنیم خودمان مستحق سرزنش خواهیم بود.
از تمامی دوستان و همشهریان محترم که طی هفته های گذشته از نامزدی بنده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طرق مختلف پشتیبانی نمودند، کمال تشکر و سپاسگزاری دارم.
اینک با توجه به حضور نامزدهای فرهیخته و توانمند از گرایش های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات این شهرستان و برای جلوگیری از پراکندگی آراء و انتخاب فرد اصلح با پشتوانه مردمی بالاتر از نامزدی انتخابات انصراف داده و همگان را به شرکت پرشور در انتخابات هفتم اسفند فرا می خوانم.
امید است فردای پس از برگزاری انتخابات، رقابت به رفاقت و همدلی تبدیل شده و همگان برای پیشرفت و تعالی شهر و کشورمان تلاش نماییم.
والسلام علی من التبع الهدی
 با تقدیم احترام، سید فخرالدین حسینی فیروز


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین