حرف شمال

کد خبر: 262
دبیر حزب اعتدال و توسعه نوشهر انتقاد کرد:
دبیر حزب اعتدال و توسعه نوشهر با انتقاد شدید از ساختار شورای اصلاح طلبان نوشهر و چالوس گفت: ساختار شورای اصلاح طلبان نوشهر و چالوس محصول انتخابات خانوادگی، سلیقه ای چند ماه قبل است که حدود 200 کارت دعوت را به 10 نفر داده و بعد صرفاً تقدیم به کسانی شد که یقین داشتند به همان 10 نفر رای خواهند داد.

حرف شمال/ دبیر حزب اعتدال و توسعه نوشهر با انتقاد شدید از ساختار شورای اصلاح طلبان نوشهر و چالوس گفت: ساختار شورای اصلاح طلبان نوشهر و چالوس محصول انتخابات خانوادگی، سلیقه ای چند ماه قبل است که حدود 200 کارت دعوت را به 10 نفر داده و بعد صرفاً تقدیم به کسانی شد که یقین داشتند به همان 10 نفر رای خواهند داد.
محمد بسطامی دبیر حزب اعتدال و توسعه نوشهر با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری حرف شمال از ساختار شورای اصلاح طلبان بشدت انتقاد کرد.
 

از انتخابات خانوادگی شورای اصلاح طلبان نوشهر و چالوس تا جاسازی چند تخم مرغ در سبد سیاسی!

 

 
 
 
در نامه بسطامی آمده است:
آیا براستی چاقو دستگیره خودش را می برد؟! ضمن احترام به همه فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت ، قبول داریم که در همه زمینه افراط و تفریط باعث خسارات جبران ناپذیر خواهد بود لذا چه عواملی باعث شد که در 24 خرداد 92 مردم در اردوگاه اعتدال و توسعه به صورت فرا جناحی جمع شدند؟ مردم شریف ایران سرفراز از افراط و اختلاس و رانت خواری جریان دلواپسان و پاکدستان و کاسبان پشت پرده تحریم خسته شده اند و همچنین از تفریط و شتابزدگی و دست های پنهان بعضی از جریان های تندرو و به دنبال پاسخ این سوال هستند که در کدام دولت و مجلس شورای اسلامی بیشترین اختلاس صورت گرفت و در واقع به تفریط گران باید گفت از کدام جریان بیشترین افراد به آن طرف مرز مقدس ایران رفته و علیه نظام اقدام می نمایند.
براساس تجربه 38 سال انقلاب،که انتخابات متعددی را مردم تجربه کرده اند به جریان و تفکر تدبیر و امید 57درصد مردم رای دادند که 10 درصد آن به نقل از وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دکتر نجفی از طیف اصلاح طلبان بود، بنده ضمن احترام به بزرگان اصلاحات و اعضای محترم شورای سه شهرستان و حامیان دولت یادآور می شوم تا زمانیکه از حلقه اول اصلاح طلبان جمعی به اصطلاح، اصلاح طلب همزمان در ستاد و گروه کاندیدای جبهه موتلفه و پایداری حضور داشته و یا از حلقه اول اصلاح طلب نیرویی با عنوان مشاوره سیاسی فرماندار احمدی نژادی طی دو سال و اندی بود و با اینگونه امتیاز دادن و امتیاز گرفتن به روش نرم افزاری به فکر متلاشی شدن جبهه اصلاحات برآمد . و با ایجاد شکاف و تفرقه زمینه زنده نگه داشتن تفکر اصولگرا را برای انتخابات فراهم نمود. جدای از مسائل ساخت و ساز در حریم سواحل و دریا و رودخانه ها و منابع ملی طی دو سال دولت تدبیر و امید حاظر نبود حتی عکس دکتر روحانی را در محل کار خود نصب نماید. همین اصلاح طلبان جلسات محرمانه و به واسطه رابطین خاص با این مدیر سیاسی داشتند.
حال چرا باگرفتن امتیاز اندک این تفکر را بر منافع عموم به قصد مخالفت با نماینده فعلی سه شهرستان در پیش گرفتند؟! به راستی رسالت اصلی حزب به دنبال حفظ وضع موجود و نام و نان است یا به دنبال تغییر و تحول وضع موجود و منافع ملی و عموم شهروندان؟! پیشنهاد بنده از دو ماه قبل انتخابات به شخصیت های موثر اصلاح طلب این بود طی جلسه مشترک با شورای هماهنگی حزب اعتدال و توسعه و شورای هماهنگی اصلاحات از کاندیداهای همسوی دولت دعوت به عمل آمده و پس از تبادل نظر قبل از مشخص شدن صلاحیت ها، گزینه های اول، دوم، سوم را برای زمان بعد از تعیین صلاحیت با حضور اعضای جلسه به صورت توافقی و رای آشکار و یا رای پنهان سه گزینه را برای ایجاد یکپارچگی و جلوگیری از تفرقه و پراکندگی آرا آنان را انتخاب و همه زیر پرچم اعتدال و اصلاح طلب جمع شود اما متاسفانه هیچ توجهی نداشتند.
دوستان در فضای مجازی خودشان را فرادست دانسته و اندیشه اعتدال را فرودست و پس از جا ماندن آقای مهندس طاهر نژاد که همه ی تخم مرغ ها را در یک سبد جاسازی کرده بودند و به نوعی خواستند جریان اعتدال و اصلاحات را در انحصار و مدیریت خود به واسطه دست های پنهان درآورند.
از جمله نشانه های به مقصد نرسیدن این بار کج به سر منزل، برگزاری انتخابات خانوادگی، سلیقه ای چند ماه قبل شورای اصلاح طلبان در نوشهر بود که حدود 200 کارت دعوت را به 10 نفر داده و بعد صرفاً تقدیم به کسانی شد که یقین داشتند به همان 10 نفر رای خواهند داد.
نتیجه آنکه اندیشه و تفکر اصلاح طلبی در اصل نظام و در ذات انسانها وجود دارد و در انحصار هیچ شخصی نیست. اصلاحات ابتدا باید در درون خود اعضای شورا با برگزای انتخابات مجمع عمومی به وجود آید تا بتوانند اعتماد مردم را به خود جلب نمایند. لذا بیاینه اخیر حمایت اصلاح طلبان از کاندیدا که صرفا در حد کاغذ می باشد آیا در عمل اجرا خواهد شد.
* محمد بسطامی دبیر حزب اعتدال و توسعه نوشهر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین