حرف شمال

کد خبر: 252
نگرشي كوتاه بر روند وعده وعيدهاي انتخاباتي
یکی از دلایلی که برخی نامزدها به خود اجازه می دهند تا نامزدهای انتخاباتی وعده های سرخرمن بدهند، این است که حافظه تاریخی ما در کوتاه مدت بسیار ضعیف و حتی فراموشکار است.

نگرشي كوتاه از مهدي معصومي/ یکی از دلایلی که برخی نامزدها به خود اجازه می دهند تا نامزدهای انتخاباتی وعده های سرخرمن بدهند، این است که حافظه تاریخی ما در کوتاه مدت بسیار ضعیف و حتی فراموشکار است.
 همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات های انتخاباتی،ستادهای نامزدهای مختلف دهمین دوره انتخابات مجلس نیز رسما تحرکات و اقدامات تبلیغاتی خود را شروع کرده اند.
بازار توزیع انواع و اقسام تراکت ها و پوسترهای تبلیغاتی و برگزاری میتینگ ها و همایش ها نیز لحظه به لحظه داغ تر می شوند.و آنچه که در این میان خریدار فراوان دارد، وعده هایی که از جانب کاندیداها به مردم داده می شوند.
حال آنچه که باید با حواس جمع با آن برخورد شود، نوع وعده هایی است که کاندیداها می دهند.
در حقیقت باید مراقب بود و دید که آیا وعده های آقایان و خانم های نامزد از نوع واقعی و اجرایی اش است یا از نوع سر خرمن!
البته که برای برخی نامزدهای محترم تصاحب کرسی بهارستان به دادن چند وعده و شعار بی پشتوانه می ارزد، اما مردم چه باید بکنند تا هزینه سردادن وعده و شعار توخالی را برای نامزدها بالا ببرند؟
یکی از دلایلی که برخی نامزدها به خود اجازه می دهند تا نامزدهای انتخاباتی وعده های سرخرمن بدهند، این است که حافظه تاریخی ما در کوتاه مدت بسیار ضعیف و حتی فراموشکار است.یعنی خیلی زود و در حقیقت فردای پس از انتخابات یادمان می رود که فرد منتخب در زمان کاندیداتوری چه وعده ها و شعارهایی می داد!
بر همین اساس به نظر می رسد که باید خودمان دست به کار شده و این ضعف خود را برطرف سازیم.
در همین راستا و در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت به عنوان یک پیشنهاد از همه مردم و رسانه های محلی دعوت می کنم تا تمام تلاش خود را برای مستند سازی و حفظ مدارک و اسناد مربوط به وعده ها و شعارهای انتخاباتی نامزدها به کار بسته تا در زمان مقتضی منتشر گردند.
بلکه از این طریق بتوان جلوی ترکتازی نامزدهای محترم در مرغزار وعده های سرخرمن را گرفت.
*مهدی معصومی-فعال رسانه ای

وعده سر خرمن توسط نامزدهای مجلس!

 





نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین