حرف شمال

کد خبر: 247
در اولين روز آغاز رسمي تبليغات انتخابات مجلس دهم رقم خورد؛
در اولين روز آغاز رسمي تبليغات انتخابات مجلس دهم، سكينه خوشياري نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه نوشهر، چالوس و كلاردشت با انتشار بيانيه اي از ادامه رقابت انتخاباتي كناره گيري كرد.

اختصاصی حرف شمال/ در اولين روز آغاز رسمي تبليغات انتخابات مجلس دهم، سكينه خوشياري نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه نوشهر، چالوس و كلاردشت با انتشار بيانيه اي از ادامه رقابت انتخاباتي كناره گيري كرد.
در متن اين بيانيه آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
"فإن العزة لله جمیعا"
"همانا عزت تمام و کمال از آن خداست"
مردم نجیب و شریف شهرستان هاي نوشهر، چالوس و كلاردشت و بخش هاي كجور و مرزن آباد؛
روزی که با نیت خدمت به مردم شهر آباء و اجدادیم و با تکیه بر توانایی‌ها و اعتقاد به وظیفه دینی و ملی، حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و امیدواری به فضل خداوند رحمان و لطف شما مردم نسبت به خدمتگزاران خود، اعلام حضور به عنوان تنها بانوي داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وبه نمایندگی ازجامعه زنان فهیم،باشعور و زحمت کش این دیار کردم، با خود و خدای خود عهد بستم که جز در مسیر خیر و آنچه به صلاح ملت و میهن است قدمی برندارم.
امروز که به یمن حضور ارزشمند همه بزرگواران شهرمان كه  ترکیب خوبی از جوانان با انگیزه و توانمند و افراد با تجربه و دلسوز برای تصدی سمت نمایندگی در محضر شما شریفان قرار گرفته است، اميدواريم شاهد انتخاب اصلح ترين نماينده مردمي و با دارا بودن آراي مقتدرانه وبا نگاه و توجهی خاص به مطالبات به حق زنان درکشور ما،دردهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه نوشهر، چالوس و كلاردشت باشيم.   
علي هذا با قدرداني از محضر همه نيك انديشان، خردورزان و اقشار مختلف مردم بويژه با سپاسگزاري از رياست و اعضاي محترم ستاد انتخابات شهرستان، هيات اجرايي، نظارت و شوراي محترم نگهبان در تاييد صلاحيت اينجانب که خود نشانگر حمایت دولت از حضور زنان درعرصه های مختلف و حساس کشور می باشد،بر خود فرض می‌دانم که به عنوان فردی مستقل، کناره گیری خود را از ادامه حضور در این عرصه اعلام نمايم و بدين وسيله ضمن تشكر و قدرداني از همه گراميان كه جهت برگزاري انتخابات پرشور در كشور و اختصاصا در اين حوزه انتخابيه قبول زحمت فرموده اند، استدعا دارد مراتب انصراف اينجانب را منظور فرمايند.
اينجانب به نفع قلب هاي صديق و پرتپنده مردم شايسته و شريف نوشهر، چالوس، كلاردشت و مردمان با صفا و پاك سيرت بخش هاي روستايي سرزمينم بويژه اهالي ارزشمندم در روستاي صلاح الدين كلاي نوشهر ازادامه روند انتخابات كناره گيري مي نمايم . اميد است همواره مشمول بذل محبت خداي باريتعالي قرار گيريم و در سنگرهاي خدمت به جامعه و مردم منطقه بيشتر از پيش پرتلاش بمانيم.
 در پايان با الهام از فرموده مقام معظم رهبري كه فرمودند" آنچه در انتخابات بسیار مهم است حضور عمومی مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند؛ این یک وظیفه ملی است." همانند همه مردمان انقلابي ايران اسلامي در پاي صندوق راي، حضور با بصيرت و هوشمندانه خواهيم داشت.
و من الله توفيق
سكينه خوشياري
 
 

كناره گيري تنها بانوي انتخاباتی غرب مازندران از ادامه رقابت!

 





نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین