حرف شمال

کد خبر: 243
امام جمعه صلاح الدین کلا و بخشدار مرکزی نوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22بهمن قدردانی کردند.

امام جمعه صلاح الدین کلا و بخشدار مرکزی نوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم در 22بهمن قدردانی کردند.
حجت الاسلام موسی زاده امام جمعه منطقه صلاح الدین کلا و آزادیان بخشدار مرکزی نوشهر در پیامی مشترک از حضور گسترده، پرشور و با بصیرت مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بخش مرکزی شهرستان نوشهر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدر دانی کردند.
 

پیام مشترک امام جمعه صلاح الدین کلا و بخشدار مرکزی نوشهر بمناسبت حماسه مردم در 22بهمن

 


 متن پیام بدین شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
اینک که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شده و انعكاس آن در میان ملت های مسلمان و كشور های منطقه لرزه ای بزرگ بر اندام نحیف استكبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران در همایشی بزرگ و به یادماندنی افتخار دیگری را رقم زدند.
 پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) ملت ما را به عنوان یک الگو و مدل حكومتی برتر و بی بدیل در نظام های سیاسی مطرح جهانی معرفی كرد.
راهپيمايي امسال مردم شریف بخش مرکزی نوشهر بمانند همه دیگرایرانیان سراسر میهن اسلامی مان، نمایش اقتدار،همبستگی و وحدت مردم شهرستان، در حقيقت تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بود و مردم شهرستان درمیان همچون ملت هميشه بيدار ايران اسلامی با اين حضور به يادماندني، تداوم گفتمان انقلاب اسلامي را شعار دادند و با ارزش‌ها و اصول اسلامي انقلاب پيمان ملي بستند.
 اینجانبان ضمن بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور بخش مرکزی نوشهر كه در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در منطقه صلاح الدین کلا با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزش های والای انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمودند، صمیمانه تقدیر و تشكر می نماییم.
 در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف بخش مرکزی شهرستان نوشهر و همه دست اندركاران برگزاری برنامه هاي اين دهه مبارك، بويژه اعضای ستاد دهه مبارکه فجر بخش مرکزی نوشهر، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نماییم.

اصغر موسی زاده امام جمعه صلاح الدین کلا      مصدق آزادیان بخشدار مرکزی نوشهر
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین