حرف شمال

کد خبر: 242
امام جمعه و فرماندار نوشهر در پیامی مشترک از حضور حماسي مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن قدردانی کردند.

امام جمعه و فرماندار نوشهر در پیامی مشترک از حضور حماسي مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن قدردانی کردند.
 

پيام قدردانی امام جمعه و فرماندار نوشهر از حضور حماسي مردم در  يوم ا... 22 بهمن

 

 
 
امام جمعه و فرماندار نوشهر در این پیام مشترک با قدردانی از حضور آحاد مردم در راهپیمایی عید بزرگ انقلاب اعلام کردند که مردم ایران در پاسداشت نعمت بزرگ انقلاب به صحنه آمدند تا بار دیگر نشان دهند که پاسدار حریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایت مدار و بابصیرت شهرستان نوشهر هم گام با همه مردم ایران اسلامی  با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، حمایت وپشتیبانی قاطع خود را از مقام معظم رهبری ،آرمان های والای امام امت،انقلاب و شهدای گرانقدر به اثبات رساندند.
بی شک حرکت مردم در 22 بهمن امسال که با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود، حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان تر از هر زمان دیگر مشعشع کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.
حضور چشمگیر و باشکوه مردم و خروش فریادهای استکبار ستیزی آنان در راهپیمایی امسال بیانگر تداوم دشمن ستیزی و عشق وعلاقه آنان به انقلاب و اصرار بر ادامه مسیر انقلاب تا دست یابی به اوج قله های پیشرفت و ترقی است.
امروز ملت ایران با تکیه بر سه مولفه ایمان، اراده حضور مردم در صحنه و رهبری شایسته در مسیر تداوم انقلاب اسلامی عزتمندانه حرکت می‌کنند تا همه آزادی‌خواهان از سیره و ثمره این حرکت بالنده بیشتر و بهتر استفاده کنند.
در یوم الله22 بهمن امسال بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان نوشهر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و همزمان با موج خروشان و انقلابی ملت سرافراز ایران اسلامی به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ محکمی داده و به میمنت این حضور، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان شهید پرور نوشهر افزوده شد.
بدون شک، ملت ایران در آغاز سی و هفتمین سالگرد تاسیس نظام اسلامی قدرتمندتر و باطراوت‌تر از همیشه در صحنه حضور دارند و سعی‌شان نیز بر این است تا این مسیر عزتمندانه را باشکوه هرچه تمام‌تر طی کنند که در این بین همه باید عظمت و صلابت‌مان را بیش از گذشته حفظ کنیم.
اینجانبان ضمن تقدیر از حضور پرشور و انقلابی مردم شریف شهرستان نوشهر در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بر این باوریم راهپیمایی22 بهمن امسال زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم، با رعایت کامل قانون و با مشارکت حداکثری خواهد بود.
 
محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر             علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین