حرف شمال

کد خبر: 239
۱۶۹ داوطلب تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان در ۲۴ بهمن‌ماه به‌صرف شام مهمان استاندار خواهند بود تا معرفی کاملی از خود و نقطه نظرات داشته باشند.

به گزارش حرف شمال، ۱۶۹ داوطلب تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان در ۲۴ بهمن‌ماه به‌صرف شام مهمان استاندار خواهند بود تا معرفی کاملی از خود و نقطه نظرات داشته باشند.

 
 

ضیافت شام استاندار مازندران برای کاندیداهای مجلس دهم!

 

 
 
 
علیرضا یونسی بعدازظهر چهارشنبه در شورای آموزش‌وپرورش افزود: ۱۶۹ داوطلب تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان در ۲۴ بهمن‌ماه به‌صرف شام مهمان استاندار خواهند بود تا معرفی کاملی از خود و نقطه نظرات داشته باشند.

وی بابیان این‌که در هیچ جای دنیا مردم به‌اندازه ایران در انتخابات شرکت نمی‌کنند، افزود: قریب به ۵۸ درصد کاندیداها تأییدشده‌اند و مردم مختار هستند به هر نماینده که تمایل دارند رأی دهند زیرا مردم به دنبال نمایندگانی هستند که از جنس خودشان باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: مازندران با سه هزار و ۴۳ حوزه، ۵۰ هزار نیروی اجرایی و ۱۰ هزار نفر نیروی امنیتی دارد و شرایط و همه مؤلفه‌ها برای برگزاری پرشورترین انتخابات آماده است.

وی بابیان این‌که انقلاب ما انقلاب مانای است افزود: این انقلاب تنها انقلابی است که بر پایه دین است و مردم جهان اگر می‌خواهند نظاره‌گر اتفاقات ایران باشند، ۲۲ بهمن راهپیمایی رااز ایران نظاره‌گر باشند.

یونسی با اشاره به اینکه فردا به جهانیان خواهیم گفت که بر اعتقادات خود راسخ ایستاده‌ایم، افزود: مازندران در طول تاریخ نشان داده در مشارکت‌های مردمی نقش بی‌بدیلی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تأکید کرد: مازندران سرآمد حکومت علویان است و هرجایی که نیاز به مشارکت مردمی دارد با شور و اشتیاق شرکت دارند.

یونسی خواستار بومی‌سازی دستورالعمل‌های آموزش‌وپرورش مازندران شد و گفت: باید اقبال و گرایش مردم در قسمت‌های مختلف شناسایی شود تا در برنامه‌ریزی‌های آموزش‌وپرورش مددرسان باشد.
* عکس تزئینی است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین