حرف شمال

کد خبر: 237
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خبر داد؛
10 پرونده تخلف انتخاباتی مدیران دولتی مازندران به دادسرا ارجاع داده شد.

به گزارش حرف شمال، مدیرکل امور سیاسی ، اجتماعی و انتخابات استانداری مازندران گفت که تاکنون 10 پرونده تخلفات انتخاباتی برای شماری از مدیران دولتی این استان تشکیل و به دادسرا ویژه ارجاع شده است.

معرفي 10 مدیر مازندراني به جرم تخلف انتخاباتي به دادسرا/ 10 انتصاب جدید مديران بخاطر تخلف انتخاباتي

 

 
مهرداد ابراهیمی در آئین معارفه سه بخشدار جدید شهرستان آمل افزود : عمده تخلفات ثابت شده این مدیران همراهی با برخی برخی جریان های خاص در انتخابات و داوطلبان نامزدی مجلس بوده است .
وی بر ضرورت قانونگرائی همه بویژه مدیران دولتی و حفظ بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد : در هر صورت باید تابع قانون باشیم و اگر تخلفی صورت می گیرد حتما پیگیری خواهد شد.
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران گفت : انتخابات به نظام هم اقتدار می دهد و هم مشروعیت و اگر به دنبال اقتدار نظام هستیم در شرایط کنونی کشور و شرایط حساس و ناامنی که پیرامون جمهوری اسلامی ایجاد کردند و با وجود جنگ هایی که در بیرون از مرزهای ما وجود دارد باید هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در برگزاری انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش و برنامه ریزی کنند ، افزود : یکی از راه هایی که می تواند دوام نظام ما را تضمین و تامین کند حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه مازندران از استان های فعال با مشارکت بالای مردمی در انتخابات های گذشته بود ، اظهار کرد : با توجه به حضور 93 درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته و 76 درصدی در انتخابات دوره قبل مجلس ، باید تلاش همه جانبه بر حضور پرشورتر شهروندان در انتخابات پیش رو متمرکز شود.
وی افزود : افزایش حضور و مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کشورمان به دشمنان نظام خواهد فهماند که وضعیت فعلی در ایران اسلامی مطلوب است و مردم ما همیشه و همچنان پای حرفشان هستند همان گونه که در 37 سال گذشته بوده اند و به طور قطع در این دوره هم با اقتدار در پای صندوق های رای حضور می یابند.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری مازندران در خصوص جابه جایی سه بخشدار شهرستان آمل نیز گفت : احتمال این گونه تغییرات برای دیگر مناطق استان نیز وجود دارد.
وی افزود : همان طور که همه می دانیم مسائل اداری انتقالی و یا ماموریت ظرف زمانی معینی دارد و ما بیشتر از این نمی توانستیم از طرف دیوان محاسبات و بازرسی و سایر نهادها تحت فشار باشیم و به همین خاطر مجبور شدیم دست به این اقدام بزنیم.

10 انتصاب جدید در راه است
ابراهیمی گفت : این تغییرات در آمل آخرین نیست و بعضی از این انتصابات و عزل و نصب ها به خاطر مسائل اداری و برخی به خاطر تخلفات انتخاباتی و اداری است.
وی افزود: 10 انتصاب جدید دیگر در چند روز آینده در استان خواهیم داشت چرا که تاکید ما بر اجرای درست قانون است و در این راه با کسی تعارف نداریم.
دبیر ستاد انتخابات استانداری مازندران از بخشداران جدید آمل خواست امانت را رعایت کنند و پاک دستی و پاک چشمی را سرلوحه کار قرار خویش قرار دهند.
وی گفت : انتظار این است که تمامی مسئولان از جمله بخشداران جدید ارزان فروشی نکنند و جایگاه و منزلت و شان وزارت کشور را حفظ کنند.
شهرستان آمل دارای پنج بخش است و امروز بخشداران جدید دابودشت ، لاریجان و دشت سر طی آئینی معرفی شدند .
در این آئین بهرام حیدری به عنوان بخشدار جدید دابودشت جایگزین علیرضا شیرسوار شد ، سید مهدی حسین نژاد در بخشداری لاریجان جاری ولی محمد فضلی را گرفت و حسین احسانی نیز با حفظ سمت کنونی به عنوان سرپرست بخشداری دشت سر جایگزین سیدمحمد حسنی شد.
حیدری پیش از این رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری آمل بود ، حسین نژاد سرپرستی اداره سیاسی و مسئول دبیرخانه شورای تامین فرمانداری شهرستان پردیس را بر عهده داشت و احسانی نیز معاون فرماندار آمل است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین