حرف شمال

کد خبر: 229
زندی فرماندار شهرستان چالوس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

زندی فرماندار شهرستان چالوس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، فرارسیدن دهه مبارک فجر را به همه مردم و مدیران خدوم این مرز و بوم تبریک و تهنیت گفت.

 

 فرماندار چالوس دهه فجر را در پیامی تبریک گفت

 

 
 
 
به گزارش حرف شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس این پیام به شرح ذیل است :

والفجر * و لیال عشر *

پس از سال ها حکمرانی استبداد ،  سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ ،  يك روز تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب مي شود .
دوازدهم بهمن ماه سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) پس از پانزده سال تبعید به میهن بود و همین بس بود تا مردم با توکل به ذات احدیت موجبات فروریختن رژیم ستم شاهی و ظالم پهلوی را فراهم آورند .
دهه مبارک فجر یادآور تبلور حقیقت و حقانیت طلبی برای مردمانی دین باور است که با پیروی از رهبر و امام عظیم الشان خویش و تکیه بر وحدت کلمه و به سبب تلاش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون هزاران شهید گلگون کفن ، انقلابی بی بدیل را در تاریخ رقم زدند .
حماسه بزرگ و دل انگیز انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۵۷ ، جلوه ای زیبا از اقتدار و عظمت الهی بود که در سایه سار صلابت و کرامت انسانی ها و با تاسی از آموزه های دین مقدس اسلام و مشارکت آگاهانه و عاقلانه مردم به دست آمد و از این رو ، روح و روان مردم متحول شد و انوار حقیقی و معنوی در دل ها روشن گشت و اینگونه بود که جایگاه و اهمیت ارزش های اصیل انسانی و اسلامی در جان ها و دل های مشتاق زندگانی دوباره یافت .
در قسمت دیگری از این پیام اینگونه آمده است :
پیروی از ولایت و الگوبرداری از فرمایش امام امت در خصوص آزادی خواهی و وحدت کلمه در همه امور از بزرگترين افتخارات ملت مسلمان ايران است كه به خوبی در راه حقيقت خواهي و ظلم ستيزي ،  سرمشق و الگوی همه جهانیان شدند و این حرکت عظیم زمينه ساز بيداري اسلامی ، دفاع از آزادگي ملت هاي مظلوم و تحت ستم استكبار جهاني و مقابله با هرگونه ظلم و خیانت در دنیا شد
فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای (دام عزه)  که فرمودند : " دهه فجر تجدید میثاق ملت با انقلاب است " به این معناست که همگان می بایست بر پایه سه اصل : استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي در مسير اهداف و آرمان هاي مقدس امام خميني (ره) و شهدای عزیز قرار بگیریم  و راه متعالی و طولانی و طاقت فرسای تکامل این انقلاب اسلامی را بپیماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران و فرارسیدن دهه مبارک فجر ، امیدوارم هم ملت عزیز ، هم دولت خدوم و همه مسوولان این نظام  با توجه به ارشادات و راهنمایی های داعیانه مقام معظم رهبری با همدلی ، همزبانی و عزمی جهادی در راه دفاع از حقانیت و پایداری این انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنند .
محمد ناصر زندی/فرماندار شهرستان چالوس


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین