حرف شمال

کد خبر: 225
هنوز مشخص نیست چهره های شاخص یدالله طاهرنژاد، یدالله سهرابی، حمزه علی ریاحی ، منوچهر طاهایی و روح الله ردایی که در مرحله استانی رد صلاحیت شدند امکان بازگشت شان به گود رقابت فراهم خواهد شد یا خیر!

هنوز مشخص نیست چهره های شاخص یدالله طاهرنژاد، یدالله سهرابی، حمزه علی ریاحی، منوچهر طاهایی و روح الله ردایی که در مرحله استانی رد صلاحیت شدند امکان بازگشت شان به گود رقابت فراهم خواهد شد یا خیر!
به گزارش حرف شمال، بعد از اعلام نتیجه اولیه بررسی صلاحیت های کاندیداهای مختلف مجلس در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت گمانه زنی و زمزمه های بسیاری مبنی بر احتمال تغییر در نتایج اولیه به گوش می رسد.
 

هفته حساس انتخابات نوشهر و چالوس؛ پاگشایی ردصلاحیت ها در کمای ماندن یا نماندن!

 

 
اکثر کاندیداهای رد صلاحیت شده از تلاش های گسترده ای برای حل این مساله داشتند و حتی به فعالیت های انتخاباتی خود ادامه دادند و به نظر می رسد با اعلام نتایج نهایی در این هفته شاهد اتفاقات جالبی باشیم.اما شنیده ها حاکی از آن است که احتمال رد صلاحیت شدن بعضی از چهره های شاخصی که در دوره اول تایید شدند وجود دارد و بعضی از چهره های شاخصی که که به شکلی صلاحیتشان تایید نشده بود مجددا به عرصه بازخواهند گشت.
در میان چهرهای شاخص رد صلاحیت شده در مرحله استانی می توان به یدالله طاهرنژاد از کارگزاران سازندگی، یدالله سهرابی و حمزه علی ریاحی از چهره های اصلاح طلبان، منوچهر طاهایی از چهره های نزدیک به دولت و اعتدالیون و همچنین روح الله ردایی از چهره های اصولگرایان و مستقل میتوان اشاره کرد که در صورت رقم خوردن تایید صلاحیت شان، موج جدید سیاسی و انتخاباتی رخ خواهد که در مسیر انتخابات  آینده مجلس تاثیر بسزایی خواهد داشت.
حال باید منتظر ماند تا بااعلام نتیجه و بررسی مجدد صلاحیت ها روند انتخابات را بررسی کرد و به اصطلاح شاهد ترکیدن بمب های بزرگ انتخاباتی بود. بدون شک ماندن یا نماندن هریک از چهره های یاد شده بر ارایش رقابتی انتخابات در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت تاثیر مستقیم و غیر مستقیم خواهد داشت. هم اکنون در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه، 9 گزینه،سرنشین قطار انتخابات نوشهر و چالوس هستند که نام قاسم احمدی لاشکی نماینده فعلی مجلس و سید هاشم فاطمی فرماندار اسبق نوشهر بیش از پیش درخشیده می شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین