حرف شمال

کد خبر: 220
فرماندار چالوس عنوان كرد:
فرماندار چالوس گفت: کمربندی جنوبی شهرستان، پل و تونل شهری از پروژه‌هایی بوده که باوجود رسیدن به مراحل پایانی به علت نبود اعتبار متوقف‌شده بود که اجرای آن دوباره از سر گرفته شد.

محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های اولویت‌دار از یک هفته گذشته اجرای آن از سر گرفته‌شده است و تلاش داریم تا پایان سال آن را به اتمام برسانیم.
به گزارش حرف شمال، فرماندار چالوس به مشکل چندین ساله پل سردآبرود اشاره کرد و یادآور شد: از چند روز پیش این پروژه نیز در حال انجام است، البته با توجه به حجم بالای مسافران، باید تا قبل از نوروز به بهره‌برداری برسد، پل بازار روز هم تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد اما به علت آماده نشدن گوشواره پل نمی‌توان از آن بهره‌برداری کرد.

اجرای کمربندی جنوبی و تونل شهری چالوس از سر گرفته شده است

 


فرماندار چالوس با بیان اینکه کل اعتبارات شهرستان چالوس در سال جاری ۷۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: از این میزان، ۳۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تاکنون تخصیص‌یافته است، البته بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز از محل ماده ۱۸۰ اختصاص‌یافته است.
نماینده عالی دولت ادامه داد: در شورای شهر و شهرداری تمام تمرکز بر روی اجرای رینگ ۲ شهری متمرکزشده است و تملک زمین‌ها نیز انجام شد، اما برای ساخت مسیر به حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با همکاری استان انجام شود.
این مسئول با اشاره به مسئله ساخت کتابخانه عمومی چالوس تأکید کرد: زمین این پروژه توسط مادر شهید هرجپور اهداشده است و اعتباری نیز برای آن در نظر گرفته شد، اما پاسخگوی ساخت این ساختمان نیست.
وی در پایان لایروبی نشدن رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب، استیجاری بودن ساختمان هفت اداره در شهرستان، معضل محل دفن زباله، مشکلات جاده چالوس و آزادراه تهران شمال و محروم بودن چالوس از یک مجتمع فرهنگی ورزشی را از مشکلات دیگر شهرستان چالوس دانست و ادامه داد: با ملغی شدن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بی‌نظمی‌هایی به وجود آمد و ممکن بود تصرفاتی به حقوق برخی مناطق به‌خصوص غرب مازندران صورت گیرد.
فرماندار چالوس با اشاره به اجرایی شدن برجام تأکید کرد: این پیروزی پس از ماه‌ها تلاش دولت به وقوع پیوست و امروز در همه زمینه‌های انرژی هسته‌ای حق‌وحقوقمان حفظ شد تحریم‌ها لغو شد و رابطه سیاسی و اقتصادی با کشورهای دنیا روند خوبی پیدا کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با بیان اینکه امیدواریم در سال ۹۵ شاهد شرایط بهتر اقتصادی و اشتغال باشیم، گفت: همه این‌ها مدیون مقاومت مردم و خون شهدا است، دشمن سال‌ها تلاش کرد با تحریم ملت ایران را به‌زانو درآورد و آن‌ها را از مسئولان نظام جدا کند، اما موفق نشد.
این مسئول ادامه داد: در شرایط جدید باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده، عقب‌ماندگی‌های ناشی از تحریم را جبران کنیم، البته باید در این راه توصیه‌های مقام معظم رهبری را نیز مدنظر قرار دهیم و پیروزی در برجام را مرهون مقاومت مردم و نه لطف طرف مقابل بدانیم.
وی با بیان اینکه تنها یک ماه تا برگزاری انتخابات باقی‌مانده است، مسئله برگزاری انتخابات تنها بر عهده وزارت کشور نیست بلکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنیم، همه باید به قانون تمکین کنیم،
زندی با بیان اینکه باید تلاش شود در انتخابات مشارکت مردم افزایش یابد، تأکید کرد: برای این کار باید اعتماد مردم جلب شود و تنها با ارائه خدمات مناسب این اعتماد حاصل می‌شود، مدیران نیز باید در اظهارنظرها و رفتارهای خود، بی‌طرفی خود را به مردم نشان دهند.
این مسئول ادامه داد: در سال جاری برای اجرای ۱۴۸ پروژه پیش‌بینی کرده بودیم، البته اولویت ما به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین