حرف شمال

کد خبر: 218
اسحاقي عنوان كرد؛
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر با اشاره به ثبت بالاترین آمار بازدید و اقامت مسافران نوروزی مازندران بر لزوم توجه ملی به این شهرستان تاکید کرد.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر با اشاره به ثبت بالاترین آمار بازدید و اقامت مسافران نوروزی مازندران بر لزوم توجه ملی به این شهرستان تاکید کرد.
مهدی اسحاقی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نوشهر اظهار داشت: شهرستان نوشهر با دارا بودن مجموعه سی سنگان، سیترا، سد خاکی آویدر و موزه مردم شناسی کندلوس بیشترین ثبت آمار بازدید مسافران و گردشگران مازندران را به خود اختصاص داد که بیانگر ظرفیت های منحصر بفرد این شهرستان است. 
 

نوشهر به عنوان جذاب ترین شهر گردشگران مازندران نیازمند توجه ملی است

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود شهرستانی، نوشهر سالانه با استقبال کم نظیری از سوی گردشگران مواجه است که ضرورت نگاه ملی به توسعه زیر ساخت های شهرستان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: فقط در تعطیلات نوروزی سال گذشته یک میلیون و 379 هزار نفر شب اقامت مسافر و گردشگر در نوشهر ثبت شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر بر لزوم هماهنگی کمیته ها در خدمت رسانی به مسافران ورودی به شهرستان تاکید کرد و افزود: برای رونق بیشتر در حوزه گردشگری و گسترش زیرساخت های مرتبط با این بخش در شهرستان به تشکیل کمیته های ده گانه، هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی نیاز است.
اسحاقی تاکید بر نظارت کمیته اسکان و خدمات رفاه بر اقامتگاه های شهرستان، زیباسازی ورودی شهر، پیش بینی تامین سوخت کافی در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و ساماندهی خدمات ویژه مسافران، گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا مدت ماندگاری مسافران بیشتر و خاطره ای خوش از شهرستان نوشهر را برای آنان ترسیم شود.
شهردار نوشهر در این جلسه اظهار داشت: تمامی نیروهای شهرداری نوشهر با تمامی امکانات در حال آماده سازی شهر برای استقبال از گردشگران است.
فرهاد بنی شیخ الاسلامی، زیبا سازی مبلمان شهری و فضاهای سبز و جلوگیری از تجمع زباله و یا مصالح ساختمانی با چهار دستگاه کامیون ویژه حمل زباله ، نصب بنر و آماده سازی پارک ها و ساحل سیترا از جمله اقدامات برای میزبانی بهتر بر شمرد.
وی همچنین از برگزاری جشنواره اقوام در نوشهر خبر داد و گفت: این جشنواره از 9 تا 12 فروردین سال آینده در ساحل سیترا اجرا خواهد شد و تمامی هزینه های آن بر عهده شهرداری بوده و برای شرکت کنندگان مجانی است/ ايرنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین