حرف شمال

کد خبر: 217
نگاهی طنزآلود به احوالات حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت؛
احتمالا دکتر محسنی بندپی در این عکس به همه آنهایی که کنارش عکس دسته جمعی می گیرند و میخندند می گوید:" همه بگین زرشک با طعم سیب!!"

اختصاصی طنز جدی حرف شمال/ احتمالا دکتر محسنی بندپی در این عکس به همه آنهایی که کنارش عکس دسته جمعی می گیرند و میخندند می گوید:" همه بگین زرشک با طعم سیب!!"
 
 

دکتر محسنی در این عکس به چه می خندد!!

 

 
 
شاید کمتر کسی باشد نام دکتر انوشیروان محسنی بندپی نوشهری را نشنیده باشد؟! محسنی بندپی رییس فعلی بهزیستی کشور و رییس سابق سازمان بیمه سلامت ایران و البته نماینده سه دوره از طرف مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی که امسال برخلاف همه تصورات و بسیاری انتظارات مردم پا به عرصه رقابت انتخابات مجلس دهم نگذاشت. نیامدنش آنقدر غیر باور بود که در مخیره کسی نگنجید. به اذعان بسیاری از نزدیکان دکتر محسنی اصلاح طلب، وی همیشه فردی نخبه و البته خوش شانس بشمار می رود.
مردی که در بسیاری از نظرسنجی ها و مصاحبه های اجتماعی نشان از داشتن محبوبیت جدی و خوش نامی انوشیروان اش دارد. انوشیروان محسنی بندپی در ادوار رقابتی خود در دو مقطع با قاسم احمدی لاشکی نماینده فعلی مجلس حوزه نوشهر و چالوس رقابت سنتی و نزدیک داشته است. اما در این دو مقطع یکبار برنده و یکباره بازنده! هرچند با نیامدن انوشیروان محسنی بندپی گزینه های همانند یدالله طاهرنژاد، یدالله سهرابی ، حمزه علی ریاحی و منوچهر طاهایی از گزینه های نزدیک به محسنی بندپی یاد می شود اما رد صلاحیت هر چهار تن مذکور در مرحله رد صلاحیت های استانی، تا این زمان، شرایط رقابتی را بر قاسم احمدی هموار کرده است مگر آنکه با دور جدید تایید صلاحیت ها که بنظر می رسد منوچهر طاهایی و ریاحی شانس بیشتری برای تایید صلاحیت نهایی دارند بازی پیچیده شطرنج مهره چینی ها در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت تغییر کند.اگرچه عقلانیت در آن است تنها باید تا پایان بهمن صبوری کرد و شاهد اعلام رسمی تایید شده ها ماند.
به هر روی، حالا این روزها با شرایط بغرنج رد صلاحیت های اصلاح طلبان و حذف همقطاران دکتر محسنی این تصویر نشان از روزها بی دردسر وی دارد. هرچند محسنی بندپی دغدغه ردصلاحیت های همفکرانش را با رایزنی های مختلف در حال پیگیری است اما بسیاری از مردم از آنکه محسنی نیامد و ردصلاحیتش نکردند خوشحالند.
حالا دکتر محسنی بندپی به روزهای خوش شانسی و کوکب بختش می خندد که عطای کرسی مجلس را با همه بود و نبودش به لقایش بخشید.
این عکس از حضور اخیر دکتر محسنی دراجلاس علمی کاربردی مدیران ارشد بهزیستی کشور در ساری دی ماه گذشته گرفته شده است. احتمالا دکتر محسنی بندپی در این عکس به همه آنهایی که کنارش عکس دورهمی می گیرند و میخندند می گوید:" همه بگین زرشک با طعم سیب!!"  
 

دکتر محسنی در این عکس به چه می خندد!!

 

 
 
 
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین