حرف شمال

کد خبر: 200
با حضور رییس ارشاد نوشهر گشایش یافت؛
این نمایشگاه هنری که در نگارخانه اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی نوشهر گشایش یافته از ساعت ۲ الی ۷ عصر تا اول بهمن ماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

به گزارش حرف شمال، این نمایشگاه هنری که در نگارخانه اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی نوشهر گشایش یافت و از ساعت ۲ الی ۷ عصر تا اول بهمن ماه میزبان علاقمندان خواهد بود.
این نمایشگاه توسط الهام محمودی و پریچهر بدری گردآوری‌شده و عنصر اصلی این نمایشگاه خط است.
 

نمایشگاه تصویرسازی چوب‌خط در نوشهر/ برنامه فرهنگی و هنری سال آینده نوشهر تدوین شد

 

 
پریچهر بدری یکی از هنرمندان این نمایشگاه در گفتگوی خبری خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستی و این سبک از هنر خود را از سال ورود به دوره کاردانی آغاز کردیم و با پیگیری و مطالعه تخصصی فراوان در این راستا، ذهن و قلمانان را به آن معطوف ساخته‌ایم.
به گفته وی، این هنر تلفیقی از هنر سنتی ایرانی و مدرن است و هدفمان ایجاد یک فضای بصری مناسب بافرهنگ و سنت ایرانی است.
الهام محمودی دیگر هنرمند نیز گفت: کوشش شده با شکست فرم‌ها و برخورداری از یکرنگ مناسب کارها از سکون خارج‌شده و چشم بیننده را وادار به نگاهی جدید کند و ذهن را با چالشی همراه با آرامش کند.
سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و همراهان از نمایشگاه تصویر سازی چوب خط کاری از الهام محمودی و پریچهر بدری بازدید بعمل آورد و طی سخنانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های شاخص ماه های اخیر شهرستان است گفت: سبک تلفیقی مدرن و سنتی را به خوبی به اجرا در آورده است از تکنیک های خوبی برای خلق اثر استفاده شده است که بخوبی می توان از جذابیتهای بصری آن لذت برد.
وی افزود:اگر چه این دو هنرمند عزیز سعی در ترویج هنر سنتی در کنار هنر مدرن داشتند اما آنچه که بیش از همه موجب خرسندی است تمرکز برخی آثار بر روی هنر ایرانی است
وی ادامه داد: استفاده ی مطلوب و حرفه ای از رنگ و ترکیب رنگی در آثار موجب شده است که هر اثر کشش خاصی در مخاطب ایجاد کند و آثار نشاندهنده ی شناخت خوب این دو هنرمند از رنگ و تکنیک های استفاده از آن است.
 
 
 برنامه های فرهنگی و هنری سال آینده ی نوشهر تدوین شد
 
 
بابک شمس ناتری با اشاره به این مطلب که ۴۲ اثر از این دو هنرمند در نگارخانه ی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در آمده است اظهار داشت: مطمینا بازدیدکنندگان از یک نمایشگاه خوب با آثار فاخر لذت خواهند برد و امیدواریم شاهد بازدید اهالی فرهنگ و هنر هم باشیم
وی عنوان کرد:در حال تدوین برنامه های فرهنگی و هنری برای سال ۱۳۹۵ خواهیم بود و مطمینا با در نظر گرفتن نمایشگاه های آثار تجسمی برنامه های خوبی را در این حوزه برنامه ریزی خواهیم کرد.
 
نمایشگاه گروهی و مشترک الهام محمودی و پریچهر بدری تاکنون در نمایشگاه خاتم‌الانبیاء رشت، نگارخانه رشت، گالری لاهیجان، نگارخانه فرهنگ و ارشاد نوشهر، نگارخانه دانشگاه کمال‌الملک برپاشده است، همچنین آثارشان در کتاب ترنم آثار دانشجویی چاپ‌شده و این هنرمندان تاکنون کار نقاشی و گرافیک محیطی شهرداری سلمان شهر و دانشگاه کمال‌الملک نوشهر را انجام داده‌اند.
 

نمایشگاه تصویرسازی چوب‌خط در نوشهر/ برنامه فرهنگی و هنری سال آینده نوشهر تدوین شد

 

نمایشگاه تصویرسازی چوب‌خط در نوشهر/ برنامه فرهنگی و هنری سال آینده نوشهر تدوین شد

 

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین