حرف شمال

کد خبر: 20
رهبر انقلاب در دیدار اقشار مردم
حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم با تاکید بر اینکه آمریکا دشمنی خود را پنهان نمیکند، یکی لبخند می‌زند و یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند فرمودند: آنها دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند

رهبر انقلاب تاکید کردند: در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵سال از دغدغه‌ ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم شما ۲۵ سال آینده را نمی‌بینید و ان‌شاالله تا ۲۵سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهدداشت.

به گزارش حرف شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم با تاکید بر اینکه آمریکا دشمنی خود را پنهان نمیکند،  یکی لبخند می‌زند و یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند فرمودند: آنها دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛  مذاکره وسیله‌ای‌ برای نفوذ و تحمیل خواسته‌های آنها است.

ایشان تاکید کردند: ما فقط در قضیه هسته ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدلله مذاکره کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند.  درعرصه های دیگر اجازه مذاکره با آمریکا ندادیم و با آنها مذاکره نمی‌کنیم.

رهبر انقلاب با اشاره به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی فرمودند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ی مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود،  با اشاره به اهمیت انتخابات فرمودند: متأسفانه یکی از عادت‌های بدی که بعضی در داخل دارند، این است که در سلامت انتخابات تشکیک کنند.

ایشان افزودند: اینکه در سال ۸۸ ما در مقابل اصرار کسانی برای باطل‌کردن انتخابات ایستادیم، برای این است که از حق‌الناس و رأی مردم دفاع کردیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان چشم بینای مردم و نظام در انتخابات است، تصریح کردند: بخشی از همان حق‌الناس نظارت استصوابی شورای نگهبان است‌.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین