حرف شمال

کد خبر: 191
رهبر انقلاب فرمودند:
هزاران نفر از مردم قم به‌مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

هزاران نفر از مردم قم به‌مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی  در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانیکه نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند، ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است، این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است
‎رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: همه سعی کنند درست انتخاب کنند، مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می‌گیرد که مغتنم است، این کجا و آن مجلسی کجا که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را در چه در قضیه هسته‌ای چه در قضایای گوناگون تکرار می‌کند، یکایک افراد نماینده دخیلند و انسان باید به شکل اطمینان بخشی به نتیجه برسد.
ایشان افزودند: ماجرای ۱۹ دی قم کهنه‌شدنی نیست، زمینه‌ی انقلاب اسلامی آماده بود و احتیاج داشت به یک کلید راه‌اندازنده؛ آن کلید را قمی‌ها زدند و با احساس تکلیف به‌موقع و درک به‌هنگام، به دفاع از امام وارد میدان شدند.
رهبر انقلاب فرمودند: یکایک افراد (نامزدها) را ممکن است نشناسیم، اگر کسانیکه فهرستی را معرفی کرده‌اند متدین، مؤمن، انقلابی و در راه امام باشند به حرفشان اعتماد میکنم و رأی میدهم، اگر دیدم به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشور خیلی اهمیتی نمیدهند و دلشان دنبال حرف امریکا و غیرامریکاست به حرفشان اعتماد نمیکنم، اگر کسی اینگونه عمل کند و بعداً ولو در یک مورد مشخص شود اشتباهی رخ داده، تلاش خود را کرده و خداوند اجر خواهد داد.
ایشان افزودند: امروز؛ یک جبهه‌ی وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم؛ از سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا... تا عوامل تکفیری و داعش، همه‌ی تحلیل‌های آنها متوجه این است که چه کنند تا درخت تناور انقلاب را ریشه‌کن کنند، همه‌ی همتشان این است که این ماندگاری را از بین ببرند؛ همه‌ی همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند.
رهبر انقلاب تاکید کردند: مجلس خبرگان خیلی مهم است، آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او (رهبر) است، آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد، به خدا توکل کند، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگریست؟
ایشان افزودند: همه همت دشمنان بر از بین بردن انقلاب است، کارهایی که سال 88 کردند ابتکارات آمریکایی‌ها بود که قبلا در چند کشور تجربه کرده بودند، آمدند در کشور ما پیاده کنند که آنجور تودهنی خوردند، انقلاب و کودتای رنگی بود، رئیس‌جمهور امریکا اندکی قبل از آن قضایا نامه دومش را با کلی اظهارات موافقانه با بنده و نظام جمهوری اسلامی نوشته بود، قصد داشتم جواب بدهم، بعد که آن قضایا اتفاق افتاد صریحاً موضعگیری کرد به نفع کسانیکه علیه انقلاب و اسلام در خیابانها حاضر شدند، ملت ایران بموقع حرکت کرد و وارد صحنه شد.
‎رهبر انقلاب تصریح کردند: آمریکایی‌ها دوره بعد از مذاکرات هسته‌ای را دوره سختگیری بر ایران اسم گذاری کرده‌اند، ملت، جوانان و مسئولان باید هوشیارانه، آگاهانه، امیدوارانه، با شهامت و توکل به خداوند و تکیه بر نقاط قوت فراوان، در مقابل دشمنی دشمنان بایستند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین